Odevný gigant sa sústredí na digitálny svet. Internetový predaj chce zvýšiť štvornásobne, tvrdí šéf spoločnosti.
Ikonu svetového futbalu Lionela Messiho či srbského tenisového velikána Novaka Djokoviča už nikdy neuvidíte v televíznej reklame. Minimálne v tej, za ktorou stojí gigant na výrobu športového oblečenia a obuvi. Spoločnosť Adidas sa ako prvá spomedzi globálnych športových firiem rozhodla pre revolučný krok. Po zverejnení hospodárskych výsledkov za minulý rok ho akcionárom oznámil výkonný riaditeľ nemeckej firmy Kasper Rorsted. „Spojenie s digitálnym svetom je pre nás v budúcnosti kľúčové. Televízne reklamy už neuvidíte,“ uviedol pre americkú stanicu CNBC Rorsted....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-23 21:32:21 - Feat.: - Title: Športové hnutie si chváli nové ministerstvo. Keketi hľadá možnosti na podporu aj z Tiposu
02 - Modified: 2024-04-21 21:16:35 - Feat.: - Title: Real Madrid
03 - Modified: 2024-04-23 13:46:35 - Feat.: - Title: FNC 6 priniesol výhru Fikiho Sulíka aj bizarný ženský súboj. Tlkanec ustál nemožné, Flexking zostáva neporazený
04 - Modified: 2024-04-17 07:13:12 - Feat.: - Title: Slafkovský získal v NHL bonus za 20 gólov, je voľný pre svetový šampionát
05 - Modified: 2024-04-16 16:51:58 - Feat.: - Title: Slovan hľadá novú jednotku. Belasí potrebujú brankára aspoň na tri sezóny. Borjana však fanúšikovia „žrali“