Síce pomaly, ale zato draho. Budúcnosť motorizmu má byť v paródiách na automobily
1/9Zelená dvojmiestna buggyna Kilow stavia na jednoduchosti. Tristopäťdesiatkilový nákladiak uvezie 150 kilogramov najviac osemdesiatkou. Cenu 9 900 eur dosiahne vďaka francúzskej dotácii na elektromobily.FOTO: iDnes.cz/František Dvořák
2/9Aixam, tradičný francúzsky výrobca týchto malých áut ide s dobou, dobrodružne vyzerajúci crossover je však stále auto pre ”násťročných”, čo ide najviac 45 km/h.FOTO: iDnes.cz/František Dvořák
3/9Dvojmiestna bublina Microlino odkazuje na slávnu taliansku Isettu, ktorá v povojnovom Nemecku motorizovala krajinu v podaní BMW. Dnes je samozrejme elektrická.FOTO: iDnes.cz/František Dvořák
4/9Dvojmiestna bublina Microlino odkazuje na slávnu taliansku Isettu, ktorá v povojnovom Nemecku motorizovala krajinu v podaní BMW. Dnes je samozrejme elektrická.FOTO: iDnes.cz/František Dvořák
5/9YOYO - Prvý elektromobil vytlačený na 3D tlačiarni je dielom firmy XEV, talianskeho startupu s čínskymi koreňmi a výrobou. Predáva v Taliansku a Francúzsku.FOTO: iDnes.cz/František Dvořák
6/9Toto je budúcnosť najzákladnejšej mestskej mobility podľa vízií Renaultu, volá sa Mobilize Solo. V polosede vás 1,75 metra dlhé, 90 centimetrov široké a 1,75 metra vysoké čosi odvezie až dvadsaťpäťkou.FOTO: iDnes.cz/František Dvořák
7/9Squad je vozidlo pre dvoch dospelých a dve deti do výšky 1,25 metra. Je dlhé iba dva metre a ide sedemdesiatkou. Dva motory v zadných kolesách živia len solárne panely. Základná verzia má sľubovaný dojazd 50 kilometrov a cena je 6 250 eur bez DPH a dverí (to nie je vtip).FOTO: iDnes.cz/František Dvořák
8/9Elektrické rikše sú v Paríži aktuálne obrovským hitom. FOTO: iDnes.cz/František Dvořák
9/9Citroen AmiSNÍMKA: Citroen