StoryEditorMercedes, ktorý je oslavou poctivosti. Chválil ho Karel Gott, skopírovali ho v Severnej Kórei
25.12.2022, 00:00
Mercedes, ktorý je oslavou poctivosti. Chválil ho Karel Gott, skopírovali ho v Severnej Kórei:
Reklama
Kliknutím na šípku pokračujte v prezeraní galérie
1/14Novinka udivovala nízkym koeficientom aerodynamického odporu. FOTO: Mercedes-Benz
2/14Vývoj vozidla trval dlhých šesť rokov. FOTO: Mercedes-Benz
3/14Upravené vývojové prototypy so štítkom ”Ushido” mali počas testov za polárnym kruhom zmiasť novinárov. FOTO: Mercedes-Benz
4/14Nadčasový design Mercedesu 190 vznikol pod taktovkou Bruna Sacca.FOTO: Mercedes-Benz
5/14Interiér bol v umiernenom, no presne definovanom štýle.FOTO: Mercedes-Benz
6/14Vzadu nebolo miesta na nohy práve na rozdávanie. FOTO: Mercedes-Benz
7/14Trojica sedanov od Mercedesu na autosalóne v Ženeve v roku 1993.FOTO: Mercedes-Benz
8/14Mercedes-Benz 190 E 2.3-16 (v popredí) se verejnosti predstavil na autosalóne vo Frankfurte v septembri 1983.FOTO: Mercedes-Benz
9/14Víťazný kúsok Ayrtona Senny z pamätného ”Preteku šampiónov” z roku 1984 na úplne novom nemeckom okruhu Nürburgring v rámci Veľkej ceny Nemecka Formule 1 zostal súčasťou zbierok stuttgartskej značky.FOTO: Mercedes-Benz
10/14Stuttgartská powerplay: zozadu dopredu modely 190 E 2.5-16, a verzie Evolution a Evolution II. FOTO: Mercedes-Benz
11/14Na počiatku 80. rokov v rámci štúdie mobility v mestách konštruktéri Mercedesu postavili prototyp skrátenej verzie. FOTO: Mercedes-Benz
12/14Prototyp kabrioletu s motorom 2,6-litra prišiel v roku 1990 príliš neskoro. Skúsenosti z jeho vývoja se však neskôr využitli pri prestavbe väčšieho typu W124 na otvorenú verziu.FOTO: Mercedes-Benz
13/14Celkom bylo vyrobených 1 879 630 kusov Mercedesu 190. FOTO: Mercedes-Benz
14/14Nelegálna severokórejská kópia známa pod názvami Kaengsaeng 88 či Pyongyang 4.10. FOTO: Kaengsaeng