
Bez účasti predsedu najsilnejšej strany by verejné vypočutie zaujímalo len pár masochistov.
Kríza tvorby verejných politík je nezamýšľaným dôsledkom demokracie.
Politici majú veľa iných možností prezentovať svoj názor. Na rozdiel od bežného čitateľa nie sú odkázaní na právo na odpoveď.
Ak by rozhodovali len pracovné skúsenosti, podpredseda Európskej komisie by prevýšil protikandidátov i prezidenta Andreja Kisku.
Komisia nie je správnym orgánom ani súdom. To je jediná charakteristická črta verejnej správy, ktorej potrebuje Andrej Danko rozumieť.
Ak máte problém vôbec zamestnať sa, schopnosť vypýtať si adekvátne ohodnotenie asi nebude vašou prednosťou.
Realita po nástupe Milana Lučanského ukázala, že nezávislosti polície niekedy prospejú personálne zmeny.
Nejeden zákon, za ktorý sa zasadil takpovediac vlastnou hlavou, vyhlásil Ústavný súd za protiústavný.
Trojnásobný premiér nemá na Ústavnom súde čo robiť.
To, že Andrej Kiska nadobudol pozemok Jána Franca v dobrej viere, bolo známe od vyhlásenia rozsudku. Dôležitejšie ako tento fakt sú argumenty v odôvodnení.
Ak zmyslom štúdia nie je iba diplom, vzdelávanie nenahradí žiadna prax.
Najmladšej generácii chýba priama skúsenosť s autoritatívnymi či totalitnými režimami. Nikdy nezažila pocit ohrozenia demokracie.
Vetovať zákony sa zdá byť zbytočnejšie ako presviedčať Andreja Danka, že máme kapitalizmus. Aby to vyšlo, často musí zasiahnuť vyššia moc.