StoryEditor

Príde nová mediálna kampaň. Bude propagovať podporu z Európskej únie

31.08.2009, 11:25
Autor:
SITASITA
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR hľadá spoločnosti, ktoré pre ústredie zrealizujú šesť mediálnych kampaní v celkovej predpokladanej sume 996 tis. eur bez dane z pridanej hodnoty.

Kampane majú informovať verejnosť o tom, že vybrané nástroje aktívnej politiky trhu práce sa realizujú vďaka pomoci z Európskej únie, konkrétne vďaka prostriedkom poskytnutým z Európskeho sociálneho fondu. Vyplýva to z predbežných oznámení uverejnených v úradnom vestníku Európskej únie.

Kampane sa majú financovať z Operačného programu Zamestnanosť a sociálna inklúzia. "Finančná spoluúčasť Európskej únie, konkrétne Európskeho sociálneho fondu, musí byť zdôraznená počas celej doby realizácie projektu, a to pre všetkých zainteresovaných - od cieľových skupín až po všeobecnú verejnosť," uvádza sa v opise všetkých šiestich zákazok. Najväčšia suma sa má vynaložiť na mediálnu kampaň k projektu „Podpora zamestnanosti uchádzačov o zamestnanie“. Predpokladaná hodnota tejto zákazky je 410 tis. eur bez DPH. Ďalších 330,3 tis. eur bez DPH má smerovať na mediálnu kampaň k príspevku služby starostlivosti o dieťa.

Zvyšné štyri kampane sa týkajú medializácie podpory uplatnenia občanov ohrozených hromadným prepúšťaním v dôsledku globálnej finančnej krízy, podpory zamestnanosti občanov so zdravotným postihnutím, aktivácie uchádzačov o zamestnanie a zvyšovania zamestnateľnosti profesionálnych rodičov.

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
07. december 2025 13:35