Reklamáciu by mal podať zákazník, ktorý za letenku zaplatil platobnou kartou a jeho let sa neuskutočnil, na obchodnom mieste príslušnej banky.
V prípade reklamácie je jedno, či klient pri zaplatení použil debetnú alebo kreditnú kartu. "Je potrebné predložiť aj letenku," upozornil Frimmer.
Oficiálnu reklamáciu je potrebné podať najneskôr do 120 dní od termínu plánovaného odletu. Uplatniť si ju môžu všetci, bez ohľadu na to, kedy sa mal let uskutočniť.
Slovenská sporiteľňa taktiež upozorňuje, že spoločnosť SkyEurope využívala služby zahraničnej banky. To znamená, že lehota na riešenie reklamácie je dlhšia. Termín riešenia sa tak pohybuje v rozmedzí od 45 do 180 dní od podania.
Podľa Frimmera nie je možné určiť, či budú reklamácie klientov úspešné, kým nebude proces reklamácie ukončený.
