Ten v roku 2006 založil Michal Obeda, ktorý bol dosiaľ jeho jediným majiteľom. Inzertný portál zameraný na predaj automobilov, motocyklov, ale tiež lodí a vodných skútrov je so 400-tisíc unikátnymi návštevníkmi mesačne jednotkou vo svojej oblasti.
Centralway získava v projekte 34-percentný podiel a plánuje jeho expanziu na ďalšie zahraničné trhy. Autobazar.eu pritom už teraz obsahuje okrem českej a slovenskej aj poľskú, nemeckú, taliansku a anglickú jazykovú mutáciu. „Autobazar.eu výborne dopĺňa naše existujúce produktové portfólio,“ uviedol Martin Saidler, generálny riaditeľ Centralway. „Predaj tovaru prostredníctvom internetových inzerátov zaznamenáva nielen v krajinách strednej a východnej Európy v ostatných rokoch veľmi dynamický rast. Inzertné stránky tak nahrádzajú v minulosti populárne inzertné novinové tituly,“ dodal. Pre podporu Autobazar.eu pritom Centralway môže využiť synergiu aj s ďalšími projektmi vo svojom portfóliu, mimo iných napríklad v sieti inzertných serverov HyperMedia, do ktorej investovala v Českej republike.
