StoryEditor

Reklamný hluk či "hluch"

21.12.2003, 23:00
Aby reklama predávala, musí predovšetkým zaujať. Napríklad aj hlučnosťou počas filmových prestávok.

Tento rok niektorým televíznym divákom pretiekli nervy. Sťažovali sa v Rade pre vysielanie a retransmisiu (licenčná rada), že "zvuk reklamy neznesiteľne prehluší pokojnú atmosféru silou, ktorá výrazne prevyšuje zvuk bežného vysielania". Na predeľovanie filmov reklamou sme si už akosi zvykli. Na to, že najčastejšie pri komerčných televíznych staniciach treba aj stišovať televízor, lebo blok reklám hučí tak, že si nepočujeme ani vlastné slovo, si zvykáme. Nie je to špecifikum Slovenska, ale bežná prax...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = dennik/marketing-media-prieskumy, menuAlias = marketing-media-prieskumy, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
28. jún 2022 07:33