V krátkom 30 sekundovom spote navštívi vnučka svoju babičku, pričom práve ich konverzácia sa krúti okolo konverzného kurzu. Na prekvapenie vnučky vie babička všetky potrebné informácie, no najmä výšku výmenného (konverzného) kurzu.
Dejovú líniu televíznych reklám informačnej kampane tvoria bežné výjavy zo života, s ktorými sa môže stretnúť ktokoľvek.
Komunikačnú kampaň na prijatie eura zastrešujú reklamné agentúry Creo/Young & Rubicam a Mediaedge:cia Slovak Republic. Celkové náklady na infokampaň sú vyčíslené na 180 mil. Sk. Európska komisia (EK) je pritom pripravená prispieť sumou až do 50 % skutočných nákladov. Vyplýva to z Dohody o partnerstve, ktorú koncom minulého roka podpísali komisár EK pre hospodárske a menové záležitosti Joaquín Almunia a minister financií Ján Počiatek.
Rada Európskej únie na úrovni ministrov financií členských štátov Európskej únie (ECOFIN) na zasadnutí v Bruseli dňa 8.7.2008 stanovila neodvolateľný prepočítavací koeficient medzi eurom a slovenskou korunou (konverzný kurz) na úrovni 1 € =30,1260 Sk.