„Ak sa toto stalo v Rapid life, nikto nehovorí o tom, že sa toto nemôže stať v hociktorej inej veľkej zahraničnej poisťovni,“ varuje v rozhovore v HNtelevízii Miroslav Antoňak, generálny riaditeľ Spotrebiteľského Centra, ktoré zastupuje vyše 300 nespokojných klientov.
„Odškodňovanie zákonom spotrebiteľov poškodených v Rapid life, aj napriek tomu, že ich zastupujeme, by nebolo férové voči ostatným daňovníkom,“ vyhlásil Antoňak.
Zároveň však ponúkol inú možnosť riešenia. „Preto som skôr zástancom alternatívy, aby poistný kmeň bol predaný inej poisťovni.“
A kto je podľa Antoňaka zodpovedný za stav v tejto poisťovni? „Rapid life cielene tuneloval životnú poisťovňu, svoju firmu. Predstavenstvo spoločnosti so súhlasom personálne prepojenej dozornej rady cielene, dlhodobo tunelovali životnú poisťovňu.“ Viac si pozrite vo videu.