Recenzie

30.06.2005, 00:00

Denisa Tošovská: Atraktivní životopis v angličtině
Vyžadujú od vás podklady na výberové konanie v angličtine? Uchádzate sa o prácu v medzinárodnej firme alebo o štúdium či prácu v zahraničí? Čo je dôležité pre úspešný životopis a motivačný list? Ako vyzerá obsah, forma a estetická stránka životopisu v anglicky hovoriacich krajinách? Ako úspešne zdôrazníte svoje prednosti a zjemníte nedostatky? Ako správne preložiť tituly, pozície a funkcie? Aké slová a obraty vám pomôžu vyniknúť? Autorka Denisa Tošovská so skúsenosťami z pôsobenia v USA i Európe vám pomôže zaistiť si atraktívnym životopisom lepšiu pracovnú pozíciu.
Kniha je výbornou ukážkou súčasného uplatnenia poznatkov celého spektra disciplín, počínajúc lingvistikou a psychológiou, cez personálny manažment, až po princípy marketingu či estetiky. Preto môže dobre poslúžiť nielen záujemcom o zamestnanie alebo o štúdium, ktorým je prioritne určená, ale rovnako dobre personálnym manažérom firiem a inštitúcií. Oboznámenie s knihou bude zaujímavé i pre pedagógov z celého radu odborov.

Atraktivní životopis v angličtině
Vydavateľstvo: Grada
Autor: Denisa Tošovská
Počet strán: 124
Edícia: Manažer
Cena: 259 Sk

Elke Schuch: Business English -- Fráze
Robert Tilley: Business English -- Prodej
Bezpečné zvládnutie modernej obchodnej angličtiny je dnes jedným z najdôležitejších predpokladov na dosiahnutie úspechu v zamestnaní. Ten, kto rokuje so zahraničnými partnermi, sa musí vedieť správne a profesionálne vyjadrovať.
Odborná publikácia Business English -- Fráze z nového radu Fit for Business English naučí, ako v angličtine riadiť schôdze, ponúkať výrobky a služby, hovoriť so zákazníkmi, dohodnúť si stretnutia a služobné cesty, telefonicky riešiť všetky obchodné záležitosti a viesť príjmacie pohovory. Kniha Business English -- Prodej zasa poskytne návody, ako v angličtine získavať zákazníkov, ponúkať výrobky a služby, uzavierať dohody a zmluvné podmienky. Všetky dôležité odborné termíny a jazykové obraty sú vysvetlené vo vzorových rozhovoroch a v cvičeniach a sú pripravené na cielené použitie v typických pracovných situáciách. Sú nevynutné pre každého, kto chce používať správnu angličtinu a uplatniť sa vo svojej profesii. Obe príručky Fit for Business English vznikli v úzkej spoluprácii s Britskou radou (British Council).

Business English -- Fráze
Vydavateľstvo: Grada
Autor: Elke Schuch