08.01.2018, 12:45

Ošetrený zub stále bolí? Čo môžete reklamovať a kedy s reklamáciou nepochodíte?

Navštívili ste zubára so zubným kazom, ale nie ste spokojní s výsledkom jeho práce? Liečený zub sa neprestáva ozývať alebo sa uvoľnila plomba? Máte nárok na reklamáciu. Tá ale neplatí na všetko.

Ošetrený zub stále bolí? Čo môžete reklamovať a kedy s reklamáciou nepochodíte?

Podľa liečebného poriadku je liečba zubného kazu výplňou len čiastočne hradená z verejného zdravotného poistenia.

Pri ošetrení lekár pacientovi doúčtuje položku za materiál, ktorý je finančne náročný a zdravotná poisťovňa ho neprepláca. Na plombu sa vzťahuje záruka šesť mesiacov, takže ak napríklad počas tohto obdobia vypadne, môžete to u stomatológa reklamovať.

Liečebný postup pri ošetrení v ústnej dutine je ovplyvnený mnohými skutočnosťami ako sú biologické vlastnosti zubov, kvalita slín, mikrobiologické zloženie ústnej dutiny, úroveň ústnej hygieny, kvalita stravovania a celkový zdravotný stav pacienta. Preto sa na samotný lekársky výkon záruka nevzťahuje.

Zdroj: www.health.gov.sk

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.