StoryEditor

Do ciest a železníc investujeme najmasívnejšie z V4. Za Českom, Poľskom a Maďarskom aj tak zaostávame

07.08.2018, 00:00
Do dopravy lejeme dostatok peňazí, otázne však podľa analytika je, či investície prinášajú tie najvhodnejšie riešenia.

Slovensko do ciest a železníc síce investuje najmasívnejšie, no v rámci Vyšehradskej skupiny zaostávame aj tak. Nejde však o absolútnu sumu, ale o podiel na hrubom domácom produkte. Takýto trend pozoruje OECD od roku 2015, dovtedy sa Slovensko medzi krajinami V4 umiestňovalo zväčša na druhom mieste za Maďarskom. Aj napriek tomu, že peniaze do infraštruktúry...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-08-03 10:48:31 - Feat.: - Title: Na infraštruktúru v lesných ekosystémoch je vyčlenených 7,5 milióna eur 02 - Modified: 2022-07-30 04:51:16 - Feat.: - Title: Morawiecki: Cesty Poľska a Maďarska sa pre vojnu na Ukrajine rozišli 03 - Modified: 2022-07-15 18:00:00 - Feat.: - Title: V4 rokovala o dodávkach jadrového paliva. Galek preuradil, aké témy chce Slovensko otvoriť 04 - Modified: 2022-07-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Zoskupenia V4 a S3 sú tu pre občanov 05 - Modified: 2022-07-01 13:06:30 - Feat.: - Title: Na pozemku pri Štrbskom plese sa nič stavať nebude, ubezpečil rezort dopravy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
07. august 2022 21:10