predavačka, potravinyPavol Funtál
StoryEditorV predaji vlastných potravín nám Česi unikajú
Podiel slovenských potravinárskych výrobkov v obchodoch sa drží tesne nad hranicou 40 percent.
V krajinách západnej Európy ako Francúzsko, Nemecko či Rakúsko dosahuje podiel domácich výrobkov až okolo 80 percent. V Česku je to 60 percent a práve to je číslo, na ktoré sa Slovenská poľnohospodárska a potravinárska komora chce dostať aj u nás. Podľa pravidelného prieskumu, ktorý SPPK vykonáva v najväčších obchodných reťazcoch s cieľom zistiť zastúpenie produktov zo S...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-25 12:15:28 - Feat.: - Title: Indická veľvyslankyňa pre HN: Ste tradičným trhom najmä pre naše textilné, medicínske a obuvnícke výrobky
02 - Modified: 2024-03-10 23:00:00 - Feat.: - Title: Lacnejšie veľkonočné nákupy? Reťazec zrušil daň z pridanej hodnoty pre stovku základných potravín
03 - Modified: 2024-03-06 09:48:28 - Feat.: - Title: Štát nás dostal do kritickej situácie, tvrdia pekári. Zmena legislatívy sa odráža aj na cenách chleba
04 - Modified: 2024-03-01 12:44:00 - Feat.: - Title: Potravinári môžu žiadať o odvodovú úľavu za marec. Rozšíril sa aj ich okruh
05 - Modified: 2024-03-01 13:47:10 - Feat.: - Title: Mikroténové vrecká z obchodov čoskoro zmiznú alebo si za ne zaplatíme