Hlavne prvá vlna koronavírusu zabránila organizovať oslavy.
K rodinným oslavám či rôznym výročiam neodmysliteľne patria obľúbené darčeky Slovákov, bonboniéra či dezert.
Ich predaj však počas minulého roka obmedzila pandémia, keďže ľudia sa nemohli navštevovať, a veľa osláv tak bolo bez tradičnej sladkosti.
„Pandémia a opatrenia s ňou súvisiace ovplyvnili správanie spotrebiteľov. Obmedzili sa príležitosti, keď si ľudia dávajú ako darček bonboniéry. Najviac viditeľné to bolo vlani počas veľkonočných sviatkov,“ hovorí Pavel Vojta, marketingový manažér spoločnosti Storck.
Lockdown znižoval predaje
"Výrobca cukroviniek Storck má pod sebou známe značky dezertov a ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-18 12:05:12 - Feat.: - Title: Slovenka je riaditeľkou z nórskeho Woltu a hovorí: Teplé obedy tu neexistujú, domov si doručujú aj náradie
02 - Modified: 2024-03-06 08:35:03 - Feat.: - Title: Po roku poklesov prišiel rast. Tržby v maloobchode v januári 2024 medziročne stúpli
03 - Modified: 2024-03-01 17:35:27 - Feat.: - Title: Slováci musia na potravinách šetriť. Mesačne im z rozpočtu ukroja výrazne viac, ako iným Európanom
04 - Modified: 2024-02-23 13:51:08 - Feat.: - Title: Najväčšia štúdia o očkovaní proti covidu odhaľuje skutočné zdravotné riziká, ktorým čelíte
05 - Modified: 2024-02-16 23:00:00 - Feat.: - Title: Dlhý covid vplýva inak na deti aj tehotné. U nás pomoc chýba