StoryEditor

Dezerty a bonboniéry doplatili na zákazy vychádzania a návštev

16.05.2021, 00:00
Hlavne prvá vlna koronavírusu zabránila organizovať oslavy.

K rodinným oslavám či rôznym výročiam neodmysliteľne patria obľúbené darčeky Slovákov, bonboniéra či dezert.

Ich predaj však počas minulého roka obmedzila pandémia, keďže ľudia sa nemohli navštevovať, a veľa osláv tak bolo bez tradičnej sladkosti.

„Pandémia a opatrenia s ňou súvisiace ovplyvnili správanie spotrebiteľov. Obmedzili sa príležitosti, keď si ľudia dávajú ako darček bonboniéry. Najviac viditeľné to bolo vlani počas veľkonočných sviatkov,“ hovorí Pavel Vojta, marketingový manažér spoločnosti Storck.

Lockdown znižoval predaje

"Výrobca cukroviniek Storck má pod sebou známe značky dezertov a...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-08-11 10:42:40 - Feat.: - Title: Covid na Slovensku: Pribudlo vyše 800 prípadov, zomrelo šesť ľudí 02 - Modified: 2022-08-11 04:49:01 - Feat.: - Title: KĽDR vyhlásila víťazstvo nad covidom. Krajina naznačila, že ho prekonal aj samotný Kim 03 - Modified: 2022-08-10 08:50:23 - Feat.: - Title: Pre nízky záujem prepadli. Viac ako 180-tisíc vakcín od Moderny je po exspirácii 04 - Modified: 2022-08-10 08:06:30 - Feat.: - Title: Covid na Slovensku: Pribudlo viac ako 900 novo infikovaných, pozitivita mierne stúpla 05 - Modified: 2022-08-10 16:32:00 - Feat.: - Title: Známa francúzska značka sa topí v problémoch aj u nás. Nakopila dvojmiliónové dlhy, ktoré splatí len ťažko
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
13. august 2022 00:13