Spoločnosť o tom informovala i piatok. Čistý zisk spoločnosti vzrástol o 1,2 % na 750 mil. eur, zaostal však za predpoveďami analytikov. Pod pozitívny výsledok sa podpísali predovšetkým aktivity spoločnosti na rastúcich trhoch Latinskej Ameriky, kde prevádzkový zisk vzrástol až o 75,3 %. V domovskej krajine však zisk klesol o 0,8 %, aj napriek miernemu zlepšeniu v mesiacoch júl a august.
Prevádzkový zisk najväčšieho konkurenta firmy Carrefour, holandský Ahold, klesol v druhom kvartáli o 14,2 %, kvôli znižovaniu cien a výdavkom na reklamu. Francúzsky reťazec Carrefour opätovne potvrdil svoje ciele na rok 2008. V najbližšej dobe chce preto znížiť ceny až u 300 produktov, aby mohol konkurovať diskontným predajniam ako sú nemecké Aldi a Lidl, alebo Leader Price patriaci konkurenčnej francúzskej skupine Casino.
(1 EUR = 30,309 SKK)

