Oceňujem preto, že organizátori tohtoročný ročník pripravili rovnako zodpovedne a profesionálne ako tie predchádzajúce v minulých rokoch. V čase hospodárskej krízy nie je jednoduché presvedčiť spoločnosti, aby v čase plošných škrtov investovali do tradičnej účasti na stretnutia strojárskych firiem. Avšak práve v tomto čase platí stará podnikateľská pravda, že sa vyplatí investovať aj tú poslednú korunu do reklamy a propagácie.
Veľtrh ponúka svojim klientom a návštevníkom možnosť nadviazať osobný kontakt a uzavrieť nové kontrakty. V dnešnom čase biznisu vládne elektronická komunikácia a internet skracuje vzdialenosť a čas. Priame stretnutia firiem a ich potenciálnych zákazníkov sa môžu zdať ako zbytočné. Osobný kontakt však žiadna videokonferencia ani e-mailová korešpondencia nenahradia.
Medzinárodný strojársky veľtrh v Brne patrí k tradičným stretnutiam českého, ale i svetového priemyslu. Chcel by som privítať všetkých vystavovateľov a zákazníkov a popriať im nielen úspech pri vzájomných rokovaniach, ale i odvahu nájsť v porovnaní s konkurenciou výzvu na vlastné zlepšenie, inováciu a na zvýšenie konkurencieschopnosti.

