Škoda si z toho príliš ťažkú hlavu nerobí. Z dlhodobého hľadiska je stále lídrom na trhu. "Ide o jednorazový výkyv v štatistike za jeden mesiac spôsobený mimoriadnymi opatreniami na oživenie trhu, ktoré zaviedli viaceré krajiny Európskej únie,“ konštatovala hovorkyňa Škoda Auto Slovensko Lucia Busquet.
Plánuje sa teda vrátiť na vrchol, a to aj s pomocou väčších áut. Jeseň tak bude v znamení modelov Octavia Business, Octavia Family, novej Škody Yeti, ale aj menšieho modelu Fabia Family.
Renault chce "zaútočiť“ predovšetkým na firemných klientov, pretože v segmente súkromných osôb očakáva pokles predaja. "Chceme využiť hlavne nový modelový rad Mégane, odpočet DPH bez deliacej mreže a výhodné podmienky financovania,“ avizovala hovorkyňa Jana Rajcová. Na pozícii trhovej trojky sa pravidelne striedajú značky Peugeot a Citroën. V auguste sa viac darilo Citroënu.

