Čoraz viac ľudí uprednostňuje pohodlný nákup v blízkosti svojho bydliska pred nekonečným trávením času v hypermarketoch.
„Kam na nákup v papučiach?“ To je jeden z hlavných sloganov siete maloobchodných predajní Moja Samoška, ktorá od svojho príchodu na trh v roku 2011 zaznamenáva takmer neustály rozmach. Spoločnosť Diligentia, ktorá za touto sieťou stojí, stavila na predpovede analytikov, ktorí vraveli, že časy obrích hypermarketov a obrovských celotýždenných nákupov už sú pomaly preč. A treba povedať, že Diligentia nebola jediná, ktorá si tento trend uvedomila, veď v približne rovnakom období sa po Slovensku začali objavovať aj malé predajne spoločnosti Tesco – takzvané Tesco Expres.
Drahocenný čas
„Myslím si, že čaro hypermarketov je preč a spotrebitelia ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2007-04-22 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Namiesto letenky lietadlo
01 - Modified: 2024-03-18 12:05:12 - Feat.: - Title: Slovenka je riaditeľkou z nórskeho Woltu a hovorí: Teplé obedy tu neexistujú, domov si doručujú aj náradie
02 - Modified: 2024-03-06 08:35:03 - Feat.: - Title: Po roku poklesov prišiel rast. Tržby v maloobchode v januári 2024 medziročne stúpli
03 - Modified: 2024-03-01 17:35:27 - Feat.: - Title: Slováci musia na potravinách šetriť. Mesačne im z rozpočtu ukroja výrazne viac, ako iným Európanom
04 - Modified: 2024-02-14 07:57:10 - Feat.: - Title: Z centra hlavného mesta „ušla“ legendárna značka. Aj ju zlákali nové nákupné centrá
05 - Modified: 2024-02-16 17:14:38 - Feat.: - Title: Bitka reťazcov na Slovensku: Lidl pritvrdil, Billa aj Jednota sú pre novú taktiku v pozore