Stratégie zostavili rebríček najvplyvnejších ľudí mediálneho biznisu. Meradlom dôležitosti nie sú iba finančné investície, ale aj pozícia, vplyv na prerozdelenie budgetov do jednotlivých mediatypov, odbornosť, možnosť ovplyvnenia verejnej mienky a aj to, či má ich slovo nejakú váhu, ak sa k nejakej téme vyjadria. Takto Stratégie rozhodli.
1. Václav Mika
Skúsený matador
Václav Mika sa v médiách pohybuje od roku 1986, začínal v bývalej STV. Postupne pôsobil vo viacerých médiách – ako generálny riaditeľ Rádia Expres (2000 – 2006), aj ako generálny riaditeľ Televízie Markíza (2006 – 2010). Od roku 2004 do 2011 bol predsedom Asociácie nezávislých rozhlasových a televíznych staníc. V súčasnosti šéfuje verejnoprávnej televízii a rozhlasu. V kombinácii s dlhoročnými skúsenosťami, s poznaním trhu, ako aj s faktom, že ako riaditeľ RTVS dokázal nielen vrátiť diváka na obrazovky RTVS, ale aj posunúť sledovanosť a objektívnosť Televíznych novín. A preto mu patrí prvé miesto v rebríčku najvplyvnejších osobnosti v mediálnom biznise.
2. Peter Korbačka
V portfóliu majú najviac mediatypov
Majiteľ nákupného centra Eurovea a partner v skupine J & TPrivateEquity Group. Čo sa týka mediálneho biznisu nepriamo vlastní najviac rôznych mediatypov. Prostredníctvom spoločnosti Slovenská produkčná trhovú dvojku televíziu JOJ, jednotku v outdoore spoločnosť Akzent Bigboard a nepriamo...
Zostáva vám 85% na dočítanie.