Do vývoja nalievame veľmi málo peňazí a odchádzajú od nás mozgy. Slovensko je ekonomikou montážnych hál.
Skúmali už bezpečnosť biometrických pasov, SMS lístkov i platobných kariet. Nie preto, že si to objednali ich klienti, ale aby si ich viac všimli. Bezpečnostný IT špecialista a riaditeľ firmy Nethemba Pavol Lupták priznáva, že ročne jeho spoločnosť investuje do vlastných výskumov aj 10-tisíc eur. „Hlavný dôvod je marketing,“ vysvetľuje s tým, že počiatočné náklady do inovácií sa im už vracajú v lepšom renomé.
Výskum zanedbáva štát i firmy
Nethemba je však výnimkou, ktorá skôr potvrdzuje pravidlo. U nás je totiž inovatívnych firiem žalostne ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2007-09-06 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Ceny diaľničných známok sa nezmenia
01 - Modified: 2024-04-20 08:00:00 - Feat.: - Title: Máš v škole zlé známky? Štúdia ukazuje, že nemusíš byť úplne na vine ty, ale tvoje priezvisko
02 - Modified: 2024-04-09 13:49:30 - Feat.: - Title: Vojny a nestabilita prinášajú zlatú éru inovácií
03 - Modified: 2024-04-05 05:53:29 - Feat.: - Title: Pistáciová a čokoládová? Firemné hodnoty nie sú zmrzlina
04 - Modified: 2024-04-01 08:33:25 - Feat.: - Title: Firmy majú problém udržať krok s aktualizáciami softvéru VPN, upozorňuje Eset
05 - Modified: 2024-03-28 09:24:57 - Feat.: - Title: Podľa novej štúdie sme na porne závislí menej, ako sa čakalo. Zúčastnili sa jej aj Slováci