Zahraničné trhy priniesli spoločnosti Facebook v prvom štvrťroku vyššie tržby z reklamy ako americký trh. Na medzinárodných trhoch totiž spoločnosť Facebook v prvom kvartáli získala 51 percent svojich tržieb. Agentúru Reuters o tom informovali topmanažéri Facebooku.
Celkové tržby z reklamy spoločnosti Facebook v prvom kvartáli stúpli o 46 percent na 3,3 miliardy dolárov. Z tejto sumy približne 1,7 miliardy dolárov pripadá na medzinárodné trhy. Zahraničné tržby z reklamy medziročne vzrástli o 36 percent. Celkové štvrťročné príjmy spoločnosti Facebook boli pritom v prvom kvartáli v sume 3,5 miliardy dolárov. Zároveň viac ako 70 percent reklamných tržieb spoločnosti Facebook tvorí reklama určená do mobilných zariadení.
Európa pritom rástla pomalšie ako americké trhy, motorom však bol región Ázie a Tichomoria, ktorý je v centre pozornosti spoločnosti Facebook. Reklamné príjmy sociálnej siete Facebook v Ázii posilnili o 57 percent. Pre porovnanie, firma Google dosiahla v prvom kvartáli 57 percent tržieb na medzinárodných trhoch v prvom kvartáli, spoločnosť však nešpecifikovala konkrétne príjmy z reklamy.
(1 EUR = 1,1249 USD)