Slováci v oblasti telekomunikácií uprednostňujú malé a lacné balíky služieb. "Z hľadiska počtu novoaktivovaných volacích programov zostal v roku 2003 najúspešnejším produktom program ST Mini. No vysoký nárast zaznamenal aj ST Maxi, v ktorom sa počet používateľov vlani zdvojnásobil," uvádza Radoslav Bielka, hovorca Slovak Telecomu. Spoločnosť v roku 2003 podľa neho zároveň dosiahla doteraz najväčší nárast dopytu v predaji ISDN, keď klienti najmä ku koncu roka využili akciovú ponuku na zriadenie ISDN za korunu a počet objednávok presahoval 4-tisíc za mesiac. "Najväčší úspech v predaji nových produktov však predstavuje DSL, a to najmä z hľadiska exponenciálneho nárastu predaja v závere roka," dodáva Bielka. Pretrvávajúci záujem o malé balíky potvrdzujú aj mobilní operátori. V EuroTeli boli v roku 2003 najobľúbenejšími paušály 20 + 20 Viac, 55 Viac a 100 Viac. "Obľube sa teší aj program 1 000 Viac, najmä u tých klientov, ktorí mobil využívajú na prácu a podnikanie. Darilo sa aj tarife Biznis Viac, programu Partner či sérii programov Plus. Medzi firemnými zákazníkmi sú populárne služby virtuálnej privátnej siete a rôzne sofistikované riešenia, ktoré kombinujú hlasové služby a dáta, prípadne sú ponúkané aj medzinárodne v rámci skupiny T-Mobile," tvrdí Juraj Droba, riaditeľ divízie vonkajších vzťahov EuroTelu. Pri predplatených kartách je najúspešnejšia ponuka Easy Team s možnosťou aktivovať si Bonus či SMS za korunu. V Orangei majú klienti najväčší záujem o Paušál 30 mini. V obľúbenosti nasleduje program Orange 60 a 80 my.