StoryEditor

Klienti si museli pomôcť sami

02.09.2009, 00:00

Na pražskom aj bratislavskom letisku ľudia od včerajšieho rána prichádzali o letenky aj o ilúzie. Postávali pri tmavom a opustenom servisnom centre Sky Europe a neverili, že aerolinky môžu skončiť len oznamom vylepeným na skle.

Firma mlčala
"Ospravedlňujeme sa vám za nepríjemnosti, ktoré vám boli týmto spôsobené," čítala Michaela Žembová vyhlásenie na internetovej stránke Sky Europe vo svojom mobile. Na bratislavskom letisku bola už od štvrtej ráno, o šiestej mala letieť na dovolenku do španielskeho Alicante. Kým si rukou z tváre zotierala únavu, poznamenala, že náhradná letenka ju vyjde na 550 eur.

"Ešte včera večer som sa pozerala na web a nikde nebola ani zmienka o tom, že by sme ráno neleteli," hovorí na pražskom letisku mladá mamička, ktorá namiesto alternatívneho letu do Splitu odišla domov aj so svojou štvorročnou dcérou, ktorá medzitým pokojne spala na kufroch. "Majú tu len jedno telefónne číslo, ale keď sme naň volali, tak už neexistuje," pridávajú sa starší Česi čakajúc v rade pred stánkom ČSA.

Hodiny čakania
Náhradný let cez české aerolinky využilo aj množstvo cestujúcich na bratislavskom letisku. No až po hodinách čakania na akúkoľvek správu od ich pôvodného prepravcu. Podľa mladej blondínky Jany nemal prístup Sky Europe úroveň. Na celom letisku nebol ani jeden človek od nich, ktorý by čakajúcim poradil.

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/podniky-a-trhy, menuAlias = podniky-a-trhy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
07. december 2025 22:03