StoryEditorObrovská zmena. Facebook skryl naše médiá a firmy
Používatelia sociálnej siete príspevky spoločností v novinkách neuvidia, pokiaľ nezaplatia.
Časy, keď sa na Facebooku dalo komunikovať bez použitia platenej reklamy, sú už dávno preč. Jej dosah totiž každý rok klesá. To znamená, že príspevky sa zobrazia len malému počtu fanúšikov. „V minulosti bol organický dosah používateľov aj 20 percent. Postupom času však výrazne klesal a v posledných troch rokoch sa pohybuje na úrovni dvoch až troch percent,“ uvádza špecialista na online marketing spoločnosti Viamedia Peter Učník. Ak teda mala stránka na Facebooku dvetisíc fanúšikov, uvidelo jej príspevok zhruba 40 z nich. Ak chcela osloviť viac ľudí, musela platiť.
Teraz však populárna sociálna sieť urobila rázny krok a to, čoho sa marketéri a vydávatelia na Slovensku obávali, sa stalo skutočnosťou. Facebook totiž premiestnil väčšinu príspevkov firemných profilov a st...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-22 17:00:00 - Feat.: - Title: Konkurzy stúpli na Slovensku na historické maximum. Najväčší úpadca v pyramídovej schéme utopil 50 miliónov
02 - Modified: 2024-03-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Je moratórium len fiktívne? Sú miesta, kde nemá moc
03 - Modified: 2024-03-20 17:30:00 - Feat.: - Title: Európska krajná pravica vládne TikToku. Velí jej mladučký nástupca Le Penovej
04 - Modified: 2024-03-20 18:20:23 - Feat.: - Title: Prvovoliči naposledy preferovali Čaputovú. Sociológ ich vysokú účasť vo voľbách teraz neočakáva
05 - Modified: 2024-03-19 12:48:55 - Feat.: - Title: Meta ustupuje tlaku. Navrhla zníženie predplatného platených služieb v Európe