StoryEditor

Super Bowl si píše vlastné pravidlá. Cena reklamy dosiahla rekord

04.02.2019, 14:23
Super Bowl je jednou z najväčších a najdrahších televíznych udalostí za Atlantikom. Pol minútová reklama vyšla popredné svetové spoločnosti na 5,3 milióna dolárov.

Finálový zápas, ktorým vrcholí finále play-off severoamerickej NFL v americkom futbale, je pre Američanov národným sviatkom. Za lístky priamo na štadión sú ochotní zaplatiť tisíce dolárov, pred televíznymi obrazovkami zase sedia celé rodiny. Podľa odhadov ho tento rok sledovalo viac ako sto miliónov divákov, rekordný rok 2015, kedy si finále pozrelo takmer 114 miliónov divákov, teda nepokoril.

Pozrite si najlepšie momenty zo Super Bowlu 2019:

Cena reklamy však i napriek tomu mierne narástla. Za tridsaťsekundový spot boli firmy z celého sveta od automobiliek cez technologické firmy až po spoločnosti vyrábajúce nápoje, ochotné zaplatiť takmer 5,3 miliónov dolárov, čo je najviac v histórii. Cena jednej sekundy na obrazovke sa tak vyšplhala na takmer 180-tisíc dolá...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto! 02 - Modified: 2024-04-02 09:25:46 - Feat.: - Title: Apple sa chváli vnútornou pamäťou iPhonov. Tie však majú čo doháňať 03 - Modified: 2024-03-08 11:25:21 - Feat.: - Title: Nitra cenzúru neplánuje. Reklama, proti ktorej sa obyvatelia búrili, bola zaplatená do februára, vysvetľuje hovorca 04 - Modified: 2024-03-07 16:16:31 - Feat.: - Title: Nitranov nahnevala LGBTI+ reklama. Odmietame šírenie obsahu takýmto agresívnym spôsobom, poslali mail poslancom 05 - Modified: 2024-02-16 08:33:08 - Feat.: - Title: Sila informácií či reklamy? Firmy využívajú feministické posolstvá na propagáciu zdravotníckych testov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
18. apríl 2024 10:56