Super Bowl je jednou z najväčších a najdrahších televíznych udalostí za Atlantikom. Pol minútová reklama vyšla popredné svetové spoločnosti na 5,3 milióna dolárov.
Finálový zápas, ktorým vrcholí finále play-off severoamerickej NFL v americkom futbale, je pre Američanov národným sviatkom. Za lístky priamo na štadión sú ochotní zaplatiť tisíce dolárov, pred televíznymi obrazovkami zase sedia celé rodiny. Podľa odhadov ho tento rok sledovalo viac ako sto miliónov divákov, rekordný rok 2015, kedy si finále pozrelo takmer 114 miliónov divákov, teda nepokoril.
Pozrite si najlepšie momenty zo Super Bowlu 2019:
Cena reklamy však i napriek tomu mierne narástla. Za tridsaťsekundový spot boli firmy z celého sveta od automobiliek cez technologické firmy až po spoločnosti vyrábajúce nápoje, ochotné zaplatiť takmer 5,3 miliónov dolárov, čo je najviac v histórii. Cena jednej sekundy na obrazovke sa tak vyšplhala na takmer 180-tisíc dolá...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-10 10:00:00 - Feat.: - Title: Apple natáčal reklamu na nové zariadenia aj u susedov. Poznáte tieto české lokality?
02 - Modified: 2024-08-09 11:30:00 - Feat.: - Title: VIDEO Tento film nikto z nás nikdy neuvidí. Jeho premiéra je naplánovaná na rok 2115, o čom vlastne je?
03 - Modified: 2024-07-19 09:00:00 - Feat.: - Title: Veľké sľuby zostali nenaplnené. Vodíková budúcnosť Toyoty končí hanbou a žalobou
04 - Modified: 2024-06-28 09:15:00 - Feat.: - Title: Najhoršia reklama: Skoro polovica majiteľov elektromobilov v USA ich už viac nechce
05 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto!