Od roku 2016 pribudlo u západných susedov viac ako 1 800 spoločností so slovenskými vlastníkmi. Spolu obhospodarujú kapitál presahujúci 1,1 miliardy eur.
Väčší trh, viac príležitostí, ako aj blízkosť národov. To boli hlavné dôvody, prečo sa vedenie reklamnej agentúry Triad Advertising, ktorá má v portfóliu klientov ako Absolut, Martinus, Birell a ďalších, rozhodli expandovať do Česka.
Najväčšou výhodou podľa spoluzakladateľa Mareka Mrázika bola podobnosť prostredí, spojené dejiny a absencia jazykovej bariéry. „Najväčšiu rolu z môjho pohľadu hrala, a stále hrá, historická previazanosť. Pre viacero našich zákazníkov vytvárame marketingové stratégie a kreatívne koncepty pre český a slovenský trh spolu,“ potvrdil pre ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-24 10:59:30 - Feat.: - Title: Šéf exportérov: Prezident má otvárať dvere našim firmám v zahraničí. Doteraz sa to nedialo, sú demotivovaní
02 - Modified: 2024-03-19 23:00:00 - Feat.: - Title: Živnostníci sú kostrou ekonomiky regiónov
03 - Modified: 2024-03-19 08:09:30 - Feat.: - Title: Daňová smernica BEFIT má kritikov. Argumentujú suverenitou štátov aj odchodom podnikov z EÚ
04 - Modified: 2024-03-10 12:12:25 - Feat.: - Title: Na Slovensku hrozí firmám zvýšené riziko konkurzov. Minulý rok zasiahnuté podniky zamestnávali 1600 ľudí
05 - Modified: 2024-03-08 09:28:23 - Feat.: - Title: Dokonalý biznis plán? Dvojica študentov prespáva v nehnuteľnostiach, aby majiteľom ukázali, že v nich nestraší