STRATEGIE FORUM je pokračovateľom úspešnej konferencie zameranej na český a slovenský mediálny a marketingový trh LOTE (Living on the edge).
Prináša top témy, ktoré hýbu svetom médií a marketingu. Konferencia je určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu. A tiež všetkým, ktorým záleží na vlastnom biznise
Termín: 19.10. 2023
Miesto: Konferenčné priestory, Národný futbalový štadión Bratislava
Konferencia prvýkrát v histórií prebieha súčasne na troch pódiách!
(*presné témy sú v štádiu riešenia)
1. pódium - Marketing power
- Ako marketingová stratégia funguje pre biznis aj značku?
- Marketingová stratégia
Prečo je dnes dobré investovať do stratégie? Koľko má mať strán, rád a odporúčaní? Ako ju robiť krok za krokom, na čo nezabudnúť a prečo sa treba stále vracať k jej podstate? Akú úlohu hrajú pri jej tvorbe a zmenách dáta?
- Marketing v čase krízy
Optimalizácia marketingových budgetov. Ako ju robiť správne a nepoškodiť značku?
- E-commerce
Na prvom mieste je vždy spokojný zákazník, ktorý chce nakupovať jednoducho a bezpečne. Kartami však miešajú nové marketplaces a hlavne nové technológie. Čo robiť, aby lojalita a CX neboli iba buzzword?
- Lovebrand
Kedy sa zo značky stáva lovebrand? Môže značka sama o sebe tvrdiť, že je lovebrandom alebo to rozhodujú zákazníci?
- Športový marketing
Značky sa čoraz častejšie spájajú so športom a športovcami. V biznise sa točia milióny. Ako urobiť aj na Slovensku zo športového partnerstva obchod výhodný pre obidve strany?
- Malé značky
Ich majitelia idú s kožou na trh. A zákazníci oceňujú, že presne poznajú príbeh a osoby, ktoré stoja za ich obľúbeným produktom. Čo im v komunikácii funguje a čo nie? Dá sa robiť marketing aj in house, za malé budgety a bez veľkých agentúr?
- Sú tu s nami 30 rokov
Značky oslavujúce 30. narodeniny. O radostiach aj starostiach. Od reklamy v printe, cez televíziu až na sociálne siete? Od koruny k euru. Čo všetko ich postretlo a čo ich poháňa vpred?
2. pódium - Media power
- Je televízia stále najsilnejším médiom?
Televízia je stále najsilnejším médiom. Sledujú ju státisíce divákov a inzerenti sú ochotní platiť si tú najdrahšiu reklamu. Pozrime sa na to, aká budúcnosť čaká televízie a prečo ani oni nesmú zaspať na vavrínoch? Prečo je reklama v televízii stále najefektívnejšia?
- Vo vydavateľstvách sa rozdávajú nové karty
Pred rokom ich zaskočila vysoká cena papiera. Aká je situácia dnes? Vidia publisheri svoju budúcnosť v printe, alebo sa všetko presunie do online? Digitálne predplatné je cestou k ekonomickej nezávislosti, prečo ho niektorí publisheri stále odmietajú?
- Rádiá stále žijú
Trh ovládli dve skupiny. Je v rádiovom svete ešte priestor pre niekoho ďalšieho? Ako rádiá bojujú o poslucháča a ako o dôveru inzerentov?
- Mediálna stratégia
Médiá si chcú ukrojiť čo najväčší diel z reklamného koláča. Mediálne agentúry a zadávatelia však potrebujú cieliť presne na svojho zákazníka a merať efektivitu reklamy. Kde sa tieto záujmy stretávajú?
- Dobre komunikujúci úrad je lacnejší úrad
Štátnym inštitúciám občan často nerozumie. Ich komunikácia je komplikovaná, chladná, nejasná, weby neprehľadné. Ako by sa mali marketovať úrady, aby získali konečne pozitívny imidž?
3. pódium - Digital power
- Televízie v dobe digitálnej
Televízie musia ísť tam, kde je ich divák. A ten už dávno nesleduje iba lineárne vysielanie. Ako streaming mení pravidlá hry? Musí byť moderná televízia aj v online, na sociálnych sieťach? Aké miesto majú v ich marketingu influenceri?
- Nová éra podcastová
Odbornosť, vtipnosť, hravosť a najmä sloboda. Ako prepojiť podcast s reklamou, aby sme získali obchodného partnera? Kedy je pre značku reklama v podcaste efektívna a prináša jej očakávané výsledky?
- Milón návštevníkov do 3 mesiacov od otvorenia – čo o nich vieme?
Ako využiť online a offline dáta o zákazníkoch obchodného centra pre marketingovú komunikáciu.
- Gaming: miesto, kde sú mladí a chcú byť aj značky
Rýchlorastúci segment, pri ktorom mladí trávia podstatnú časť svojho voľného času. Gaming ako príležitosť pre zadávateľov reklamy, ako zacieliť na mladých, aké formy kreatívy fungujú a aké nie?
- Influencer marketing: oldschool alebo stále trend
Najlepšie časy má vraj už za sebou, alebo ho značky či agentúry iba nevedia dobre robiť? Prečo niekomu funguje a niekomu už dávno nie? Aj tu sú dáta na prvom mieste. Pocity a sympatie však neoklamete.
- Od Facebooku k TikToku
Nové trendy na Instagrame, LinkedIn a TikToku. Je Facebook naozaj mŕtvy a jedinou cestou je TikTok? A je TikTok vôbec pre značky bezpečnou zónou?
Podujatím budú sprevádzať:
Lucia Ležovičová, šéfredaktorka Stratégií
Oliver Jakubík, Personal Influence & Brand Experience
Kontaktná osoba:
Júlia Andrejčíková, Event Manager, 0948 988 124, Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.