Termín: október 2023
Miesto: Konferenčné priestory, Národný futbalový štadión Bratislava
Konferencia prvýkrát v histórií prebieha súčasne na troch pódiách!
(*presné témy sú v štádiu riešenia)
1. pódium - Marketing power
- Marketingová Stratégia
Prečo je dnes dobré investovať do stratégie? Koľko má mať strán, rád a odporúčaní? Ako ju robiť krok za krokom, na čo nezabudnúť a prečo sa treba stále vracať k jej podstate? Akú úlohu hrajú pri jej tvorbe a zmenách dáta?
- Marketing v čase recesie
Optimalizácia marketingových budgetov. Ako ju robiť správne a nepoškodiť značku?
- E-commerce
Na prvom mieste je vždy spokojný zákazník.
- Lovebrand
Kedy sa zo značky stáva lovebrand? Môže značka sama o sebe tvrdiť, že je lovebrandom alebo to rozhodujú zákazníci?
- Športový marketing
Značky sa čoraz častejšie spájajú so športom a športovcami. V biznise sa točia milióny. Ako urobiť aj na Slovensku zo športového partnerstva obchod výhodný pre obidve strany?
- Malé značky
Ich majitelia idú s kožou na trh. A zákazníci oceňujú, že presne poznajú príbeh a osoby, ktoré stoja za ich obľúbeným produktom. Čo im v komunikácii funguje a čo nie? Dá sa robiť marketing aj in house, za malé budgety a bez veľkých agentúr?
- Sú tu s nami 30 rokov
Značky oslavujúce 30. narodeniny. O radostiach aj starostiach. Od reklamy v printe, cez televíziu až na sociálne siete? Od koruny k euru. Čo všetko ich postretlo a čo ich poháňa vpred?
2. pódium - Media power
- Televízna budúcnosť
Televízia je stále najsilnejším médiom. Sledujú ju státisíce divákov a inzerenti sú ochotní platiť si tú najdrahšiu reklamu. Pozrime sa na to, aká budúcnosť čaká televízie a prečo ani oni nesmú zaspať na vavrínoch?
- Vydavateľstvá
Pred rokom ich zaskočila vysoká cena papiera. Aká je situácia dnes. Vidia vôbec svoju budúcnosť v printe alebo sa všetko presunie do online? Digitálne predplatné je cestou k ekonomickej nezávislosti, prečo ho niektorí publisheri stále odmietajú?
- Rádiá
Trh ovládli dve skupiny. Je v rádiovom svete ešte priestor pre niekoho ďalšieho? Ako rádiá bojujú o poslucháča a ako o dôveru inzerentov?
- Mediálna stratégia
Médiá si chcú ukrojiť čo najväčší diel z reklamného koláča. Mediálne agentúry a zadávatelia však potrebujú cieliť presne na svojho zákazníka a merať efektivitu reklamy. Kde sa tieto záujmy stretávajú?
3. pódium - Digital power
- Televízie v dobe digitálnej
Televízie musia ísť tam, kde je ich divák. A ten už dávno nesleduje iba lineárne vysielanie. Ako streaming mení pravidlá hry? Musí byť moderná televízia aj v online, na sociálnych sieťach? Aké miesto majú v ich marketingu influenceri?
- Podcasty
Odbornosť, vtipnosť, hravosť a najmä sloboda. Ako prepojiť podcast s reklamou, aby sme získali obchodného partnera? Kedy je pre značku reklama v podcaste efektívna a prináša jej očakávané výsledky?
- Gaming
Rýchlorastúci segment, pri ktorom mladí trávia podstatnú časť svojho voľného času. Gaming ako príležitosť pre zadávateľov reklamy, ako zacieliť na mladých, aké formy kreatívy fungujú a aké nie?
- Influenceri a marketing výživových doplnkov
Ako je postavená slovenská legislatíva, čo je ešte akceptovateľné a čo už za čiarou?
- Sociálne siete
Nové trendy na Instagrame, LinkedIn a TikToku. Je Facebook naozaj mŕtvy a jedinou cestou je TikTok? A je TikTok vôbec pre značky bezpečnou zónou?
Podujatím budú sprevádzať:
Lucia Ležovičová, šéfredaktorka Stratégií
Oliver Jakubík, Personal Influence & Brand Experience
Kontaktná osoba:
Júlia Andrejčíková, Event Manager, 0948 988 124, Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.