Ak plánujete prechod do inej zdravotnej poisťovne, ideálnou voľbou je poisťovňa Dôvera. Byť klientom Dôvery sa skutočne oplatí. A počas pandémie koronavírusu to platí dvojnásobne. „Ani v čase korony sme nezaháľali a vychádzali sme v ústrety naším poistencom,“ hovorí Branislav Jendroľ, riaditeľ úseku služieb poistencom v Dôvere. „Prijali sme aj nový benefit. Pri preventívnej prehliadke preplácame test na protilátky na COVID-19. Pôvodne sme chceli akciu ponechať do konca septembra, kvôli veľkému záujmu sme ju predĺžili a tento benefit pre našich poistencov ponúkame aj počas jesene.“
Výhodou byť klientom Dôvery je aj pri prehliadkach u zubára. „Najlepšie spracovanú máme túto oblasť u nás v Dôvere,“ pokračuje Jendroľ. „Náš dentálny benefit funguje rok a pol. Za tento čas sme preplatili viac ako 480-tisíc bločkov. To samé o sebe hovorí o tom aké je to jednoduché.“ Bloček od zubára si jednoducho odfotíte mobilom a zadáte číslo účtu, kam vám majú peniaze prísť. A Dôvera vám ich tam automaticky pošle. Viac sa dozviete na webstránke Dôvery.
„Znie to možno ako klišé, ale pandémia koronavírusu je príležitosť zlepšiť sa a priniesla viacero pozitívnych zmien. Naučili sme sa byť flexibilnejšími,“ vysvetľuje Jendroľ. Keďže počas lockdownu ľudia využívali kamenné pobočky oveľa menej, presunula poisťovňa svojich ľudí do call centier. Práve posilnená telefonická komunikácia so zákazníkom umožnila obsluhovať klientov veľmi efektívne aj počas pandémie.
Neváhajte preto a prejdite aj vy do zdravotnej poisťovne Dôvera. Využite pohodlnú elektronickú prihlášku, ktorá sa dá vyplniť za tri minúty. Poisťovňu viete zmeniť iba jednoduchým vyplnením formulára na internete.
(Špeciálny projekt)