Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
18.06.2019, 00:00

Štát chcel robiť PR turizmu a teraz si najal súkromníka

S propagáciou Slovenska pomôže rezortu dopravy spoločnosť ExposerviceSK. Za služby dostane do roku 2020 maximálne 1,6 milióna eur.

Štát chcel robiť PR turizmu a teraz si najal súkromníka
Zdroj: Pixabay

Začlenením Slovenskej agentúry pre cestovný ruch SACR priamo do štruktúr ministerstva dopravy sa zefektívni jej fungovanie. Takto sa vyjadril šéf rezortu Árpád Érsek na jeseň 2016 krátko predtým, ako ministerstvo na seba prevzalo zodpovednosť za prezentáciu Slovenska ako atraktívnej destinácie cestovného ruchu. Plán, že bude marketingovú podporu na svetových veľtrhoch a v médiách zabezpečovať samo, sa podľa všetkého neosvedčil. Ministerstvo dopravy si teraz vybralo súkromnú firmu, ktorej zverí časť zodpovednosti za tieto aktiv

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.