Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
18.06.2019, 00:00

Štát chcel propagovať turizmus. Teraz mu bude pomáhať súkromná agentúra

Zrušenie špecializovanej agentúry na podporu cestovného ruchu vraj nepomohlo, rezort dopravy súčasný model propagácie meniť neplánuje.

Štát chcel propagovať turizmus. Teraz mu bude pomáhať súkromná agentúra
Zdroj: Pixabay

Nevyužitý potenciál cestovného ruchu na Slovensku má hodnotu približne jednu miliardu eur. Špecializovanú marketingovú agentúru, ktorá turistov pod Tatry lákala, však minister dopravy Árpád Érsek pred vyše dvomi rokmi zrušil. Propagáciu Slovenska tak od januára 2017 zastrešujú priamo ministerskí úradníci. Slovenská asociácia cestovných kancelárií a cestovných agentúr pritom zrušenie Slovenskej agentúry cestovného ruchu nepovažuje za dobrý krok. Zlepšeniu propagácie Slovenska v zahraničí nepomáha. „Stále si myslíme, že jej zrušenie nebol až taký úplne šťastný krok.

Nepomohlo to skvalitniť propagáciu Slovenska v zahraničí,“ myslí členka prezídia Slovenskej asociácie cestovných kancelárií a cestovných agentúr a predsedníčka Klubu incomingových cestovných kancelárií Jitka Spillerová. Érsekove ministerstvo o založení novej agentúry nateraz neuvažuje. Faktom však ostáva, že počet návštevníkov bažiacich po oddychu v tuzemsku napriek absencii špecializovanej organizácie kontinuálne narastá. Ich vlaňajší počet opäť lámal predošlé rekordy

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.