Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
18.06.2019, 00:00

Štát chcel propagovať turizmus. Teraz mu bude pomáhať súkromná agentúra

Zrušenie špecializovanej agentúry na podporu cestovného ruchu vraj nepomohlo, rezort dopravy súčasný model propagácie meniť neplánuje.

Štát chcel propagovať turizmus. Teraz mu bude pomáhať súkromná agentúra
Zdroj: Pixabay

Nevyužitý potenciál cestovného ruchu na Slovensku má hodnotu približne jednu miliardu eur. Špecializovanú marketingovú agentúru, ktorá turistov pod Tatry lákala, však minister dopravy Árpád Érsek pred vyše dvomi rokmi zrušil. Propagáciu Slovenska tak od januára 2017 zastrešujú priamo ministerskí úradníci. Slovenská asociácia cestovných kancelárií a cestovných agentúr pritom zrušenie Slovenskej agentúry cestovného ruchu nepovažuje za dobrý krok. Zlepšeniu propagácie Slovenska v zahraničí nepomáha. „Stále si myslíme, že jej zrušenie nebol až taký úplne šťastný krok.

Nepomohlo to skvalitniť propagáciu Slovenska v zahraničí

Nenechajte sa obmedzovať.

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.