StoryEditor

Štát chcel propagovať turizmus. Teraz mu bude pomáhať súkromná agentúra

18.06.2019, 00:00
Zrušenie špecializovanej agentúry na podporu cestovného ruchu vraj nepomohlo, rezort dopravy súčasný model propagácie meniť neplánuje.

Nevyužitý potenciál cestovného ruchu na Slovensku má hodnotu približne jednu miliardu eur. Špecializovanú marketingovú agentúru, ktorá turistov pod Tatry lákala, však minister dopravy Árpád Érsek pred vyše dvomi rokmi zrušil. Propagáciu Slovenska tak od januára 2017 zastrešujú priamo ministerskí úradníci. Slovenská asociácia cestovných kancelárií a cestovných agentúr pritom zrušenie Slovenskej agentúry cestovného ruchu nepovažuje za dobrý krok. Zlepšeniu propagácie Slovenska v zahraničí nepomáha. „Stále si myslíme, že jej zrušenie nebol až taký úplne šťastný krok.

Nepomohlo to skvalitniť propagáciu Slovenska ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-25 11:45:55 - Feat.: - Title: Benátky začali vyberať poplatok za vstup, väčšina využila výnimku. Pre časť obyvateľov to nie je riešenie 02 - Modified: 2024-04-11 07:36:18 - Feat.: - Title: Návštevnosť hotelov a penziónov vo februári medziročne vzrástla, viac ako polovicu tvorili domáci hostia 03 - Modified: 2024-04-11 14:31:29 - Feat.: - Title: Zahraniční turisti sa húfne vrátili na Slovensko, na rekord nechýbalo veľa 04 - Modified: 2024-04-04 19:56:05 - Feat.: - Title: Taliansky parlament nepodporil vyslovenie nedôvery ministerke cestovného ruchu kvôli jej aktivitám 05 - Modified: 2024-04-01 17:25:00 - Feat.: - Title: Prekonanie počtu turistov spred pandémie sa v tomto roku ešte neočakáva
menuLevel = 1, menuRoute = hnbiznis, menuAlias = hnbiznis, menuRouteLevel0 = hnbiznis, homepage = false
25. apríl 2024 17:43