Upír Nosferatu na Oravskom hrade, Audi Q7 v pozadí s Tatrami či softvérová spoločnosť Eset v spojení so Spišským radom. Aj takýto pohľad sa naskytne účastníkom olympijských hier v londýnskom metre, doubledeckroch a taxíkoch.
Práve tam chce štátna Slovenská agentúra pre cestovný ruch počas olympiády propagovať Slovensko. „Možno to bude trochu provokatívne, ale snažili sme sa aj takéto veci spropagovať a priradiť k Slovensku,“ vysvetľuje zástupca generálneho riaditeľa František Stano.
Oficiálni maskoti olympijských hier v Londýne Wenlock a Madeville.
Analytici vidia v olympijských hrách príležitosť. „Prezentácia akejkoľvek krajiny na hrách prináša dlhodobé výsledky a efekt,“ myslí si Viliam Sivek, predseda Asociácie cestovných kancelárií ČR. Jedným dychom však dodáva, že kampaň musí byť iná ako u konkurencie.
„Je to úplne nový a netradičný a neopozeraný pohľad na Slovensko,“ hodnotí kampaň Róbert Slovák, riaditeľ agentúry Respect APP. Proti nebol ani Eset. „Berieme to ako dobrú reklamu do zahraničia,“ tvrdí Zuzana Hošalová z Esetu.