Situácia v cestnej doprave na horúcej pôde Európskej únie je taká, že západoeurópske štáty si začali tvrdo chrániť domáce trhy a snažia sa znížiť kapacity nákladných vozidiel, ale aj autobusov z iných krajín. Špeciálne z tých, ktoré nepatria k pôvodným pilierom EÚ.
Ich nástrojom sa stali zákony o minimálnej mzde prikazujúce aj slovenským dopravcovom vyplácať zahraničné minimálne mzdy vodičom v týchto krajinách. Zatiaľ sa to týka Nemecka, Francúzska a Rakúska, ale novovzniknutá Cestná aliancia je dôkaz, že pribudne minimálne šesť štátov, ktoré budú vyžadovať v praxi nevyplniteľné formuláre, nejasné podmienky a admi...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.