Vybetónované priestory okolo Trnavského mýta a chátrajúca tržnica sú často skloňované pojmy kandidátov na primátora hlavného mesta.Pavol Funtál
StoryEditor

Kampani chýbajú reálne riešenia, tvrdia marketéri

04.11.2018, 23:00
Šesť dní pred voľbami vrcholí kampaň v hlavnom meste. Kandidáti môžu minúť 250-tisíc eur.

Doprava, parkoviská či zeleň, to sú slová, ktoré pred voľbami skloňovali všetci kandidáti na primátora hlavného mesta najčastejšie. Na ich komunálnu kampaň, pár dní pred voľbami, sme sa pozreli spolu s politickými marketérmi.


Bez konkrétnych riešení

Toto je problém a takto ho vyriešim – znela odpoveď všetkých oslovených na našu otázku, na čom by mala byť postavená kampaň komunálneho politika. Konkrétne riešenia však kandidáti v Bratislave podľa nich neprinášajú.

„Je to všetko ako ,cez kopirák‘, akurát sa na bilbordoch menia farby a ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-14 07:42:10 - Feat.: - Title: Kto sa nádejal, že skončí politický blázninec, sa mýlil. Na Slovensko sa valia dve zásadné veci 02 - Modified: 2024-04-11 08:10:07 - Feat.: - Title: Čo by mohlo pomôcť? Jedno spoločné video Pellegriniho s Korčokom (komentár) 03 - Modified: 2024-04-10 11:54:48 - Feat.: - Title: Čaputová chce zostať na Slovensku. Nemám záujem vstúpiť do politiky, odkazuje 04 - Modified: 2024-04-10 10:37:51 - Feat.: - Title: Po Slovensku vylepili proruské billboardy: Ku kontroverznej kampani sa prihlásili Demokrati 05 - Modified: 2024-04-09 14:04:44 - Feat.: - Title: Prezident mieru a ľudí
menuLevel = 1, menuRoute = komunalne-volby-2018, menuAlias = komunalne-volby-2018, menuRouteLevel0 = komunalne-volby-2018, homepage = false
18. apríl 2024 21:00