ŠKODA AUTO spustila vlastný kanál na TikToku s influencermi
StoryEditor

ŠKODA rozbehla vlastný TikTok kanál. Komunikovať chce hravou formou a nenútene

23.06.2022, 12:08
Autor:
redred

Kanál prekonal hranicu 1000 followerov. Osloviť chce mladú cieľovku.

ŠKODA AUTO Slovensko odštartovala vlastný kanál na sociálnej sieti TikTok, ktorá je svojím obsahom určená najmä pre mladých ľudí. Dôvodom je, že automobilka sa chce viac priblížiť k tejto cieoľovej skupine, uvádza v tlačovej správe.

Na Slovensku sa tak značka zaradila medzi prvých, ktorí objavujú vody tejto mladej sociálnej siete. Na pomoc si zavolala agentúru Socialists, ktorá sa už nejaký čas špecializuje práve na sociálne siete.

Týmto krokom chce prinášať nový, svieži obsah zameraný hlavne na mladšie cieľové skupiny, ktoré sú zvyknuté na iný typ informácií, píše v správe. Okrem agentúry, ktorá bude na obsah dohliadať, budú obsah napĺňať aj influenceri, a to Michal Totka, Denisa Vyšňovská, Matej Slažanský (Selassie), Martin Klinčúch a Matúš Kolárovský.

image

Influnecer Michal Totka pre ŠKODA AUTO a jej nový profil na TikToku

Už teraz môžeme na kanáli vidieť napríklad video s influencerom Selassie, ktorý ukazuje auto v nie úplne prívetivom počasí. TikTok a obsah na ňom má byť však autentický a na nič sa nemá hrať.

image

Influnecer Selassie pre Škoda Auto a jej nový profil na TikToku

Pri tvorbe sme influencerom nechali voľnú ruku. Jediné, čo ich pri tvorbe mohlo obmedzovať, sú dopravné predpisy. TikTok nám totiž dáva priestor a čas na nič sa nehrať, byť naozaj autentickí, nenútení a hlavne uvoľnení. Je to príjemný pocit mať voľnú ruku a robiť to, čo nás baví,“ vysvetľuje Kristína Labajová z agentúry Socialists.

image

Denisa Vyšňovská pre ŠKODA AUTO a jej nový profil na TikToku

Hlavnou témou, ktorá bude na sociálnej sieti rezonovať, sa má stať emobilita, a aj tu chcú predstaviť mladšej generácii hravou cestou. "Výhodou je, že mladšie ročníky, ktoré sú na TikToku dobre zastúpené, tejto problematike už rozumejú a uvedomujú si ju. Sú prirodzení fanúšikovia, čo je skvelé, a o to ľahšie sa nám bude téma komunikovať. Mladí ľudia totiž fandia udržateľnosti, chápu ju a vnímajú ju ako potrebnú vec pre lepšiu budúcnosť. My sa budeme snažiť túto tému ešte viac zdôrazniť, aby sme spoločne budovali zdravšiu a ekologickejšiu spoločnosť,“ hovorí pre médiá Roman Rajtár zo spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

image

Martin Klinčúch pre ŠKODA AUTO a jej nový profil na TikToku

Zástupcovia značky veria, že kanál sa rýchlo zaradí medzi najobľúbenejšie medzi auto-moto značkami.Neustále sledujeme trendy a chceme byť všade tam, kde sa nachádza aj naša cieľová skupina. Bolo preto prirodzené, že sme rozšírili naše pôsobenie o ďalšiu sociálnu sieť,“ dodáva Roman Rajtár.

Značku môžete sledovať na TikToku pod názvom @skodaautosk.

menuLevel = 2, menuRoute = news/archiv-clankov, menuAlias = archiv-clankov, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 13:39