Pixabay
StoryEditor

Connecting the Dots: Čo sme sa tento rok naučili

Connecting the Dots je pravidelný stĺpček o stratégii a kreativite.

Keďže nemáme čarovnú guľu, povedali sme si, že namiesto toho, aby sme predpovedali budúcnosť a priniesli vám top tri trendy na tento rok, prinesieme vám radšej zaujímavé momenty z toho minulého.

#1 Odvaha stáť si za svojím
Patagonia v júni 2020 zastavila všetku platenú reklamu na Facebooku, pretože odmietli podporovať šírenie nenávistného obsahu a dezinformácií. Za týmto bojkotom si stojí aj po 18 mesiacoch a naučila sa udržať si pozornosť komunity aj bez toho. Všetky klobúky dolu!

#2 Kurátorstvo ako rastúca hodnota
Pri aktuálnom až absurdnom množstve všetkého sa stáva kurátorstvo dôležitý touchpoint pre storytelling. Je palivom pre modernú kultúru a stavia mosty medzi jednotlivými subkultúrami. Vytvára tak niečo, čo je dobre známe, ale zároveň aj nové (IKEA x Off-White, Nike x Dior), a to je dôležitý faktor pre úspešnosť akejkoľvek kreatívnej exekúcie.

#3 Nie všetky dáta, ktoré máme, sú pravdivé
FAKT. Pizza Hut, Victoria's Secret, KFC, Burger King majú jednu vec za tento rok spoločnú – sú rekordérmi v počte fake followerov podľa Sortlist. Podobne sú na tom aj celebrity, medzi speváčky s najviac falošnými fans patria Nicki Minaj a Miley Cyrus.


Connecting the Dots je pravidelný dotcom newsletter o stratégii, kreativite a všetkom zaujímavom, čo sa k nám dostane. Viac o týchto témach, ale aj o ďalších novinkách nájdete na connectingthedots.sk.

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 15:53