StoryEditor

Digitálny týždeň: Windows nikdy neznel ľudskejšie

01.02.2021, 06:30
A tiež: Otestovali sme Clubhouse a Exponeu predali Američanom.

Exponea smeruje pod Bloomreach

Uplynulý týždeň priniesol ďalšie veľké správy na poli slovenských startupov. Exponea na svojom blogu ohlásila, že mení väčšinového vlastníka a z rúk najbohatšieho Slováka prechádza pod americký Bloomreach, aktuálne ohodnotený na 900 miliónov dolárov. Exponea patrí k svetovým jednotkám v oblasti automatizácie a personalizácie digitálneho marketingu a sme presvedčení, že ešte o nich bude počuť!

Clubhouse otestovaný

O najnovšej šťuke v rybníku sociálnych sietí sme písali v minulom #digitalnytyzden, odvtedy sa nám podarilo získať pozvánku, takže sme mohli aplikáciu aj osobne vyskúšať. Úprimne, až tak nás to nechytilo, pretože v podstate ide len o (znova) virtuálnu náhradu rozhovorov, ktoré by sme za normálnych okolností viedli s kamošmi niekde vonku na pive. Takže, ak ste v lockdowne, máte čas, asi vás to môže zaujať, ale pri prvej príležitosti „vypadnúť“ von na sociálnu sieť podľa nás zabudnete. Podobne to zhrnul aj Hugo Pauliny, ktorý pripravil detailný rozbor pre všetkých, ktorí by Clubhouse zvažovali.

Windows nikdy neznel ľudskejšie

Niektoré veci nám vedia zlepšiť deň – napríklad keď si partička umelcov povie, že sa zviditeľní dokonalým napodobnením známych zvukov z Windowsu a dokonca to ocení aj sám Microsoft... to muselo dat příšernou práci, přitom taková blbost, co??

 Vyskúšajte v 2021 tieto štyri veci

Články s predikciami online marketingových trendov sú tie, ktoré vždy na seba strhnú najviac pozornosti, hoci takmer vždy ide o čisté veštenie. Napriek tomu dal Jano Laurenčík z Basta Digital dokopy prehľad štyroch vecí (zámerne nepíšeme trendov), ktoré by ste mali v online marketingu tento rok vyskúšať.

ADMA: Digital PIE 2021

Piaty ročník súťaže v digitálnom marketingu na Slovensku Digital PIE 2021 už o pár dní uzatvára registrácie. Ešte stále je však dostatok času prihlásiť svoju prácu, pričom inšpiráciu a porovnanie môžete načerpať pri prehľade víťazných prác z minulého roku – či už v kategórii Performance, Idea, alebo Execution.

Rubriku #digitalnytyzden prinášajú Stratégie v spolupráci s ADMA každý pondelok.

01 - Modified: 2021-01-25 08:58:16 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Ako vyzerajú smarthodinky za 50 dolárov? Prekvapivo super! 02 - Modified: 2021-01-20 11:28:31 - Feat.: 0 - Title: Digitálny týždeň: Bude Mercedes EQS prvým skutočným premožiteľom TESLY?
01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 16:22