StoryEditor

LOTE 2018: Predstavujeme inšpiratívnych zahraničných spíkrov

27.03.2018, 11:21
Autor:
dbsdbs
Spíkri zo Švédska, USA a z Dublinu vystúpia na konferencii Living on the Edge 2018.

Kde sa stala chyba?, Boj proti marketingovým šarlatánom, či 40 rokov budovania vlastnej značky. To sú len niektoré z tém, ktoré prinesú spíkri na konferenciu Living on the Edge 2018. Každoročný event zameraný na marketing a médiá sa uskutoční už 19. apríla v hoteli Crowne Plaza. Dnes predstavujeme ďalšiu trojicu spíkrov, ktorí prijali pozvanie a prídu do Bratislavy. 

Na LOTE prídu zo Švédska Leo Heijbel, Head of Marketing firmy Strossle, z USA Elise Mitchell, Prezidentka organizácie ICCO a CEO Mitchell Communications Group & Dentsu Aegis Public Relations Network a z Dublinu aj Claire Hyland, Head of The Youth Lab spoločnosti Thinkhouse

Stratégie

Leo Heijbel, Head of Marketing, Strossle

Leo Heijbel je šéfom marketingu v spoločnosti Strossle s dlhoročnými skúsenosťami v škandinávskom startup ekosystéme. Úspešne pomohol spoločnostiam vybudovať medzinárodný obchod od začiatku až po podnikanie v oblasti ľudských zdrojov, cestovného ruchu a mediálneho priemyslu.

V Strossle Leo je zodpovedný za realizáciu globálnej marketingovej stratégie. Leo je vyhľadávaný rečník s dôkladnou znalosťou značky, marketingu, začínajúcich podnikateľov a komunikácie. Je tiež držiteľom titulu v etickej filozofii a magistrom ekonomiky.

Keď nie je v práci, isto ho nájdete pri jeho veľkej vášni v improvizovanom divadle

Stratégie Elise Mitchell, CEO Mitchell Communications Group & Dentsu Aegis Public Relations Network, President ICCO

Elise Mitchell je dokonalou strategickou, komunikačnou a obchodnou líderkou, ktorej podnikateľský duch pomohol vybudovať z PR agentúry Mitchell jednu z desiatich najrýchlejšie rozvíjajúcich sa firiem na svete. Pod jej vedením vzrástla firma za päť rokov o viac ako 500% a stala sa dvojnásobným víťazom agentúry roka.

Do jej portfólia patria známe značky ako Walmart, Procter & Gamble, Hilton Worldwide, Kraft, Del Monte, Canon, Merck a ďalšie.

Elise na konci roka 2012 predala svoju spoločnosť sieti Dentsu Aegis a dnes pôsobí ako CEO Mitchell Communications Group & Dentsu Aegis Public Relations Network. Je prezidentkou ICCO – International communications consultancy organisation.

Stratégie

Claire Hyland, Head of The Youth Lab, Thinkhouse, Dublin

Claire vedie oddelenie The Youth Lab v agentúre Thinkhouse. Úlohou jej oddelenia je skúmať mladých, pomáhať značkám pochopiť ich správanie a spájať ich s ľuďmi vo veku 16 – 35 rokov.

Claire má takmer dvadsaťročné skúsenosti s plánovaním a strategickými úlohami v agentúrach v Londýne, New Yorku a Dubline.

Jej vášňou je prezentovať reálne, nefiltrované pravdy o živote dnešných mladých ľuďoch.

Tešíme sa na vás na konferencii LOTE 2018. Zaregistrovať sa môžete na stránke HNkonferencie

01 - Modified: 2018-04-20 10:20:06 - Feat.: - Title: LOTE 2018: Pochová online tradičné médiá? Čo si myslia riaditelia médií? 02 - Modified: 2018-04-18 10:45:57 - Feat.: - Title: Elise Mitchell: Musíme byť veľvyslancami zmeny 03 - Modified: 2018-04-11 21:30:29 - Feat.: - Title: Skvelý obsah predáva najlepšie 04 - Modified: 2018-04-11 07:28:20 - Feat.: - Title: LOTE 2018: Vidíme sa 19. apríla 05 - Modified: 2018-02-20 12:38:33 - Feat.: - Title: LOTE 2018: HBO vs konkurencia, značka JunioR a boj proti marketingovým šarlatánom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 08:27