StoryEditor

Aké výzvy priniesol rok 2021 pre poisťovne?

29.12.2021, 07:58
Autor:
rmrm
Rok 2021 hodnotíme očami zástupcov poisťovní.

Aktuálne končiaci sa rok, či už na pozadí pandémie, alebo mimo nej, do veľkej miery preveril odvahu, flexibilitu i mieru inovatívnosti a rýchleho rozhodovania zadávateľov. Čo bolo najväčšou výzvou, ktorú priniesol rok 2021 pre marketérov z rôznych biznis segmentov? Priniesli sme výzvy zástupcov automobilových značiek, bánk a e-commerce biznisu, pokračovať budeme alko segmentom, zdravotnými poisťovňami či mobilnými operátormi. Tentokrát prinášame pohľad poisťovní. Čo bolo pre ich zástupcov najväčšou výzvou v tomto roku?

Generali
Jana Hajdu
riaditeľka úseku marketingu a komunikácie
Poisťovňa Generali

Najväčšou výzvou tohto roka bola pre nás najmä interná komunikácia, a to z dvoch hľadísk – jednak vyrovnanie sa s takzvaným novým normálom a nastavenie pravidiel nášho fungovania v covidovej dobe, a druhou komunikačnou výzvou pre nás tento rok bolo a stále je prepájanie našich spoločností v Česku a na Slovensku.

Allian...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 17:40