Slido
StoryEditor

Juraj Holub: Na otázky zaslané cez Slido odpovedal na konferencii aj Elon Musk

23.11.2018, 05:00
Autor:
pzpz
Predstavujeme nominovaných na ocenenie Marketér roka: Juraj Holub, marketingový riaditeľ v spoločnosti Slido.

Ako vnímate vašu nomináciu na ocenenie Marketér roka?

Vnímam to ako ocenenie celého tímu. Nie len marketingového, ale celého Slida. Je to nesmierne motivujúce pracovať so 130 ľuďmi, ktorí veria vo víziu robiť konferencie a mítingy po svete interaktívnejšími a pritom sa snažia vybudovať svetovú firmu zo Slovenska. Každý do toho dáva všetko.

Čo sa vám v tomto roku podarilo v oblasti marketingu dosiahnuť, na čo ste vy osobne najviac hrdý?

Opať, pozerám sa na to v kontexte celej firmy, nie len marketingu v úzkom slova zmysle. Tento rok sme mali možnosť prehĺbiť spoluprácu s konferenciami ako je WebSummit, Techcrunch Disrupt, či SXSW, kde na otázky zaslané cez Slido odpovedal Elon Musk. To je zásluhou nášho CEO Peťa Komorníka, Juraja Pala, ktorý je zodpovedný za kľúčové partnerstvá a celého tímu kolegov ambasádorov.

Čo sa týka projektov marketingového tímu, tak veľmi som sa tešil z kompletného redizajnu nášho blogu, ktorý má momentálne návštevnosť cez 50.000 ľudí mesačne. A vydania sérií edukačných videí pod názvom Slido Academy, ktorá zvýšila aktiváciu klientov (od registrácie po použitie produktu). Alebo bolo tam veľmi veľa ďalších vecí. Každý člen nášho marketing a dizajn tímu má na nich veľkú zásluhu.

Akú dobrú radu alebo odporúčanie by ste dali kolegom z marketingu, ktorí pracujú na strane zadávateľov?

My si zatiaľ robíme všetko interne. No v konečnom dôsledku je princíp podobný pre interné aj externé spolupráce. Na začiatku treba mať predstavu alebo aspoň hypotézu, čo chcete projektom dosiahnuť a na základe nej spraviť čo najdetailnejšiu špecifikáciu. Zdá sa to byť sedliacky rozum, no nie vždy sú očakávania vyjasnené v úvode.

My sme sa na tom viackrát tento rok popálili. Zamotali sme sa do slučky spätnej väzby, len kvôli tomu, že sme si na začiatku jasne nezadefinovali očakávania, výsledky a ciele. Na to sú dobré retrospektívy, stretnutia, ktoré využívame na to, aby sme si zhodnotili proces, chyby a načrtli zlepšenia do budúcna.

Kde a ako čerpáte inšpiráciu pre svoju prácu marketéra?

Jeden môj obľúbený sci-fi spisovateľ William Gibson povedal: “Budúcnosť je tu, akurát nie je rovnomerne rozdistribuovaná.” Múzeá moderného umenia ako Tate, Moma alebo Guggenheim umožňujú do nej nahliadnuť. Rád tam chodím a beriem inšpiráciu priamo pri zdroji. Čiara medzi umením a značkou sa zotrela, stačí sa pozrieť na kampane veľkých módnych domov. To čo robia ďaleko presahuje funkčnú kampaň zameranú na predaj.

Taktiež čítam každý deň a vždy so sebou nosím knihu. Najradšej mám dystopické romány ako 1984 od Orwella, Krásny nový svet od Huxleyho alebo Mechanický klavír od Vonneguta. Tieto diela síce extrapolujú, čo sa deje v spoločnosti, ale o to sú silnejšie pri objasňovaní súčasných fenoménov. A jeden z tých fenoménov je marketing.

Kto je Juraj Holub?

Juraj Holub je marketingový riaditeľ v spoločnosti Slido, ktorej sa podarilo spraviť viac ako 160.000 eventov po svete interaktívnejšími. Juraj je tiež expert na dizajnovanie efektívnych mítingov a ich nasledovnú moderáciu. Ročne prednáša na desiatkach medzinárodných konferencií o meeting dizajne, technológiách a budúcnosti eventov. Za svoje aktivity v eventovom odvetví získal Juraj ocenenia na svetových podujatiach v Barcelone, Vancouveri a New Yorku.

01 - Modified: 2018-11-22 04:19:08 - Feat.: 0 - Title: Anton Molnár: Slovnaft BAjk sa stal lovebrandom 02 - Modified: 2018-11-19 13:35:20 - Feat.: 0 - Title: Ľudmila Kolesárová: Práca v Dobrom anjelovi je plná inšpirácie práve v ťažkých príbehoch
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 18:25