adma
StoryEditor

Asociácia digitálnych marketingových agentúr má nového prezidenta

10.01.2019, 11:12
Autor:
tstspzpz
Stal sa ním Peter Šurín z Elite Solutions.

Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) vstúpila do nového roka so zmenou vo vedení. Peter Šurín, Strategy Director z agentúry Elite Solutions na prezidentskom kresle vystriedal Pavla Kubána, ktorý pôsobil na poste prezidenta ADMA od apríla roku 2013: ,,Veľmi si vážim dlhodobú dôveru členov asociácie a kam sa ADMA za dobu môjho pôsobenia posunula. Každým rokom rastie, rozvíja sa a spolu s ňou aj digitálny trh na Slovensku. Teším sa z voľby nového prezidenta Peťa Šurína, ktorý sa na tento post výborne hodí a držím mu palce pri nových výzvach. Ďakujem za spoluprácu členským agentúram a verím, že ADMA bude v dobrých rukách.”

Nového prezidenta si zvolili zástupcovia členských agentúr na valnom zhromaždení v decembri na obdobie 2019 - 2021. Peter Šurín bol od začiatku aktívnym členom a podieľal sa na mnohým aktivitách asociácie. O svojich plánoch hovorí: ,,Počas nasledujúcich troch rokov nás čaká veľa práce. Máme rozbehnutú úspešnú súťaž kreatívnych agentúr Digital Pie, formujeme rebríček digitálnych agentúr, rozbiehame nové vzdelávacie aktivity a chystáme aj nové projekty. V digitálnom a agentúrnom prostredí sa hýbem 12 rokov, mám predstavu o nedostatkoch trhu. Budem sa teda snažiť o rozumné využitie síl všetkých agentúr v ADMA, aby sme trh digitálneho marketingu na Slovensku opäť posunuli o niečo vyššie. Cením si dôveru, ktorú som získal od členských agentúr ADMA.”

Peter Šurín pôsobí 9 rokov ako Strategy Director v ADMA členskej agentúre Elite Solutions. Počas svojho štúdia IT na FIIT STU sa stal jedným z jej prvých zamestnancov. Začínal ako programátor, neskôr sa presunul k riadeniu a plánovaniu projektov. Spoločne tak už 12 rokov buduje agentúru, ktorá zo začiatku bola webovým štúdiom. Dnes má v agentúre na starosti strategické plánovanie, konzultácie a vedenie kreatívneho tímu, s ktorým produkuje fullservisové kampane pre klientov ako O2, Slovnaft, SHP Group, ZSE a mnohých iných.

Momentálne má ADMA už 19 členských agentúr. Naposledy sa k digitálnych odborníkom pridali Promiseo a Socialists.

01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 19:33