StoryEditor

Skoncujte s bezcieľnym ponocovaním, vyzýva IKEA v novej kampani

28.08.2019, 12:39
Autor:
TSTS
Kampaň zastrešuje pre Slovensko, Česko a Maďarsko pražská kreatívna agentúra Triad Advertising.

Spoločnosť IKEA spustila kampaň Spánkoví hrdinovia. Ťažiskovou súčasťou nadlinkovej komunikácie sú televízne spoty, ktoré v spolupráci s Triadom vytvorila produkcia Stink Films a réžie sa ujal Peter Ehrenberger.

Dva reklamné spoty sa v rámci kampane ľudí pokúsia dostať do postele. Kampaň bude pokračovať v online prostredí, agentúra pripravuje sa aj spánkový chat bot. 

 „Kreatívny koncept sme si nazvali Spánkoví hrdinovia, pretože v dnešním zrýchlenom svete sú hrdinami práve tí, ktorí majú guráž odolať všetkým lákadlám a rozhodnú sa lepšie vyspať,“ hovorí Rado Jankovič, kreatívny team leader pražského Triadu a dopĺňa: „A aby sme ľuďom tô potrebnú odvahu dodali, budeme ich zasahovať priamo v době, kedy by už mohli spať, na miestach, kde najčastejšie prokrastinujú. Prakticky vám naše kreatívy budú hovoriť, aby ste už prestali prokrastinovať, išli radšej spať a ukážu vám produkt, ktorý vám pomôže mať spánok lepší a kvalitnejší.“

Kampaň sa bude v online priestore a na sociálnych sieťach okrem už vyššie zmienených spotov prezentovať aj v podobe rôznych digitálnych formátov, napríklad Youtube bumper ads, Instagram Stories či v podobe rôznych bannerov.

Komunikáciu zastrešuje pre Slovensko, Česko a Maďarsko pražská kreatívna agentúra Triad Advertising.

Vizitka kampane:

Kreatívna agentúra: Triad Advertising
Chief Creative Director: Matouš Fridrich

Creative Director: Rado Jankovič
Strategy Director: Adam Špina
Creative Strategist: Barbora Ivánová
Art Director: Michal Dvorský

Graphic Designer: Ján Novysedlak, Soňa Mládková
Copywriter: Lucie Kalousková
Account Director: Matej Paluš
Account Manager: Vojtěch Muška

Social media brand manager: Michaela Bůhová

Produkcia: Stink Prague
Réžia: Peter Ehrenberger

Dlhodobá kampaň, ktorá zdôrazňuje dôležitosť a význam dobrého spánku

Kvalitný oddych významne ovplyvňuje životy ľudí. Nechceme o tom ľudí iba informovať, ale chceme začať revolúciu v spaní. Katalóg je príležitosťou podeliť sa o to, ako dôležité je dobre sa vyspať a ako jednoduché veci pomôžu ľudom dosiahnuť to. 

„Každý z nás spí, ale nie všetci rovnakým spôsobom. Najčastejšie rozdiely sú v používaní rôznych typov postelí a posteľnej bielizne Aby naše riešenie na spánok zodpovedali potrebám čo najväčšieho počtu ľudí, spolupracovali sme s miestnymi návrhármi IKEA z rôznych krajín, aby spoločne vytvorili jednu z domácností uvedených v našom katalógu. Vzniklo niekoľko verzií domácností, z ktorých bola každá navrhnutá ako ideálna pre rôzne trhy. Každý z piatich návrhárov vniesol do produkcie veľa znalostí a svoj talent a určite to stálo za to. Snažíme sa takto pomôcť čo najväčšiemu počtu ľudí k dobrému spánku!“, hovorí Tanja Dolphin Global Catalog Manager v IKEA Communications AB.

Spoločnosť v rámci globálnej kampane uverejnila aj reklamný spot, ktorý vytvorila agentúra Ogilvy, United Arab Emirates.

01 - Modified: 2017-03-17 13:12:49 - Feat.: - Title: Zatvorené obchody cez sviatky. Čo si o tom myslí Lidl, Tesco či Ikea? 02 - Modified: 2017-02-16 19:13:06 - Feat.: - Title: Ikea v Izraeli vydala katalóg. Je úplne bez žien a dievčat 03 - Modified: 2016-12-29 08:37:37 - Feat.: - Title: Ikea chce stále viac lokálnych kampaní. Vybrala si ďalšiu slovenskú agentúru 04 - Modified: 2016-12-09 09:40:03 - Feat.: - Title: Ikea postavila nadrozmerné bubliny. Hovorí im oázy pokoja 05 - Modified: 2016-12-09 10:15:06 - Feat.: - Title: Ikea premenovala svoje produkty. Inšpirovala sa vyhľadávaním na Googli
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 06:38