StoryEditor

Celebrity sa sťažovali na uniknuté fotky. Vykľula sa z toho kampaň pre Orange

01.02.2022, 12:17
Autor:
(pš)(pš)
Operátor prináša novú službu Online ochrana.

Emma Drobná so svojím priateľom Filipom Šebom uvažujú, že odídu z Instagramu. Na svoj profil napísala: „Mrzí nás táto situácia. Necítime sa safe, a preto s Filipom odchádzame z Instagramu. Dúfam že nás pochopíte.“

Celé to odštartovala v piatok ráno videom na svojom Instagrame Dominika Kavaschová. Fanúšikom sa zverila, že ju vydiera neznámy hacker, ktorý sa vyhráža zverejnením jej intímnych fotografií. Po niekoľkých hodinách vo videu zareagovala Zdena Studenková i Emma Drobná s Filipom Šebom, ktorí na niekoľko dní úplne odišli z Instagramu. Neskôr sa objavili pikantné zábery herca Martina Klinčúcha.

Prekvapivé vyjadrenia si všimli slovenské aj české médiá a zaradili ich do svojho obsahu. Ten vypublikovali na svojich profiloch na sociálnych sieťach. Takto sa začala kampaň pre oranžového mobilného operátora.

V skutočnosti však žiaden tajomný hacker kradnúci citlivé dáta slovenských celebrít neexistoval. Išlo o koordinovanú teasingovú kampaň Orange Slovensko. S jasným cieľom – zvýšiť povedomie o online bezpečnosti. Kampaň vymyslela agentúra Elite - Monday/Lovers.

„Kampaní o nástrahách internetu bolo len v posledných mesiacoch niekoľko. K téme však pristupujú edukatívne a bežný človek ich posolstvá prakticky okamžite zabudne. Naším cieľom bolo ľudí vyrušiť a ponúknuť im uveriteľný príbeh, ktorý dostane túto tému naozaj až do ich obývačky. Podarilo sa a o téme sa hovorilo online, v tlačených médiách aj televízii. To všetko bez platených mediálnych výstupov, čo prispelo k autenticite príbehu“ hovorí Peter Šurín, Strategy Director agentúry Elite - Monday Lovers. Kampaň spontánne zaujala viac ako 50 médií a influencerov, ktorí sa k nej vyjadrili. 

„Naším cieľom bolo poukázať na potrebu operátorov priložiť ruku k dielu a ochrániť našich zákazníkov pred nástrahami internetu. Už čoskoro totiž na túto potrebu odpovieme v Orange konkrétnym riešením, ktoré ochráni našich zákazníkov pred najčastejšími online hrozbami – službou Online ochrana, ktorá sa stáva súčasťou našich nových paušálov GoSafe a pevného internetu,“ povedala Jana Danihelová, Advertising manager Orange.

Kampaň bude ďalšími fázami pokračovať v najbližších týždňoch.

Vizitka kampane:

  • Názov kampane: Aby ste sa nenašli na internete
  • Klient: Orange Slovensko
  • Reklamná agentúra: Elite / Monday Lovers
  • Strategický riaditeľ: Peter Šurín
  • Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
  • Art director: Kamil Krajňák
  • Copywriter: Filip Olšovský
  • Social media managers: Barbora Jurovcová, Dávid Rišian
  • Web developer: Martin Čačik
  • Strategy planner: Šimon Gál
  • Account director: Roman Breja
  • Account manager: Natália Blašková, Eva Pevná
  • Termín nasadenia: 28. 1. - 14. 2. 2022
  • Cieľová skupina: mass market
  • Produkcia online spotu: Laurinc Studio
  • Réžia: Daniel Laurinc

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 02:00