archív
StoryEditor

S memečkami k hiringu. Slovak Telekom láka zamestnancov kampaňou od agentúry Promiseo

02.02.2022, 16:23
Autor:
(red)(red)
Agentúra vytvorila päť známych video memečiek.

Nájsť si prácu prostredníctvom memečka je síce nezvyčajné, ale presne tak to bude v prípade budúcich zamestnancov Slovak Telekomu. Spoločnosť sa snaží rozšíriť svoje rady spomedzi mladých ľudí, a tak využila kreativitu košickej agentúry Promiseo. Tá v rámci kampane prepojila formát memečiek s videami, v ktorých predstavuje doterajších zamestnancov. 

Video memečka prezentujú mladým ľuďom benefity, ktoré môžu ako špecialisti starostlivosti o zákazníka získať. V kampani sa dokopy objavuje 5 memečiek, vrátane Veľkého Gatsbyho či Drakea. Dobre známy vizuál získa v závere magentový nádych a odhalí meno zamestnanca, ktorý sa vo videu vyskytuje. Celou reklamou pritom sprevádza diváka dlhoročný hlas spoločnosti Marek Fašiang. 

“Keď sme spoločne s Promiseom začali viesť diskusie o tom, akou kampaňou podporíme nábor nových kolegov, myšlienka meme videí nám prišla ako skvelá možnosť vyskúšať niečo iné, nové, pohrať sa s kreatívou a využiť obľúbený formát. Celý proces tvorby kampane sme si užili, a netrpezlivo čakali na výsledok. Veríme, že kampaň bude mať pozitívne ohlasy a podporí nábor našich nových kolegov, ktorí budú rovnako odvážni a kreatívni ako naša kampaň,” hovorí Simona Mlynarčíková, Employer Brand Developer spoločnosti Slovak Telekom.

Kampaň poukazuje na to, že Slovak Telekom pozná súčasné trendy a nebojí sa prispôsobiť sa im. Tvrdí to Tomáš Šmelko z agentúry Promiseo, ktorý vyzdvihol aj podporu interného employer brandingu. Považuje ho za kľúčový faktor v každej firme.

Meme videá dopĺňa aj jedno motivačné, v ktorom vystupuje manažér regionálneho retail predaja. Prostredníctvom zaujímavých animácií ukazuje hodnoty a benefity, na ktoré dbajú v Slovak Telekome. Zároveň motivuje nádejných uchádzačov tým, že on sám začínal kedysi na pozícii špecialistu starostlivosti o zákazníka. 

01 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom 02 - Modified: 2023-12-12 11:08:21 - Feat.: - Title: Kvalitná produkcia nezachráni nekvalitnú ideu, zhodujú sa zástupcovia produkčných spoločností 03 - Modified: 2023-10-30 10:33:14 - Feat.: - Title: Anketa Stratégií: UX je stále dôležitou témou na meranie používateľského správania 04 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 05 - Modified: 2023-10-26 12:33:12 - Feat.: - Title: Téčko v Košiciach predstavuje nového maskota SPIRITA
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 21:56