Pixabay
StoryEditor

Spotify ponúka podcasty pre psov, ktorí zostanú sami doma

16.01.2020, 10:35
Autor:
ČTKČTK
Nahrávky obsahujú hovorené slovo v kombinácii s hudbou, playlisty sú vytvorené podľa charakteru psov.

Služba pre streamovanie hudby Spotify vytvorila zoznamy skladieb a súborov audionahrávok, tzv. podcastov, ktoré môžu počúvať psy a ďalší domáci miláčikovia, keď zostanú doma bez svojho pána. Spotify tak reaguje na zistenie, že takmer 74 percent majiteľov domácich miláčikov v Británii púšťa svojim zvieratám hudbu, napísali agentúry AFP a Reuters.

Celosvetovo Spotify ponúka zoznamy skladieb - playlisty, pre domácich miláčikov vytvorené na základe algoritmov vychádzajúcich z typu zvieraťa a jeho charakteru, teda či je skôr aktívny alebo pomalý. K dispozícii sú playlisty pre psov, mačky, škrečky, vtáky a leguány. Playlist je možné doplniť aj fotkou domáceho maznáčika.

Súčasne spoločnosť v Británii ponúka podcasty pre psov, ktoré ich majú zbaviť stresu z toho, že zostali sami doma. Nahrávka začína hovoreným slovom k psovi, ktoré ho má upokojiť, nasledujú pochvalné vyjadrenia a rozprávanie príbehov nahovorených hercami. Súčasťou je tiež upokojujúca hudba.

Spotify uviedol, že v prieskume zistil, že jeden zo štyroch majiteľov domáceho maznáčika mu púšťa hudbu, keď je zviera doma samo. Zhruba 42 percent majiteľov potom uvádza, že ich zviera má obľúbený druh hudby. Štvrtina dokonca uviedla, že videli, ako ich miláčikovia na hudbu tancujú.

Spotify vo vyhlásení tvrdí, že ju k tvorbe playlistov pre zvieratá inšpiroval prieskum, podľa ktorého 71 percent ľudí púšťa svojim zvieratkám hudbu a podľa ktorého si osem ľudí z desiatich myslí, že ich zvieraťu sa hudba páči.

01 - Modified: 2019-08-27 07:24:22 - Feat.: 0 - Title: V reklame na Spotify sa zaručene každý uvidí 02 - Modified: 2019-10-28 13:32:22 - Feat.: 0 - Title: Streamovacej službe Spotify rastie zisk aj počet predplatiteľov 03 - Modified: 2019-10-30 06:26:03 - Feat.: 0 - Title: Spotify: Reklama aj platiacim používateľom a nové možnosti cielenia pre inzerentov 04 - Modified: 2020-01-14 12:19:33 - Feat.: 0 - Title: Spotify pracuje na presnom zacielení reklám. Inzerentom chce ponúknuť zaujímavé dáta o používateľoch
01 - Modified: 2023-05-31 11:44:23 - Feat.: - Title: Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie 02 - Modified: 2022-02-01 06:28:46 - Feat.: - Title: Dezinformácie neobišli ani Spotify. Hudobná služba hovorí o nových pravidlách 03 - Modified: 2021-11-15 09:17:46 - Feat.: - Title: Spotify sa chce presadiť na trhu s audioknihami. Preberá spoločnosť Findaway 04 - Modified: 2021-10-28 10:03:06 - Feat.: - Title: Spotify naplnil očakávania. Zvýšili sa mu tržby aj počty používateľov 05 - Modified: 2021-10-19 08:43:40 - Feat.: - Title: Spotify najme stovky ľudí, aby sa zvýšil predaj reklamy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 11:28