unilever.com
StoryEditor

Globálnym Marketérom roka 2021 sa stala Conny Braams z Unileveru

07.02.2022, 09:42
Autor:
(red)(red)
O ocenení rozhodla odborná porota spolu s verejným hlasovaním marketingov po celom svete.

Ako Stratégie  informoval Ľubomír Tuchscher, výkonný riaditeľ Slovenského združenia pre značkové výrobky Conny Braams, CDME – Chief Digital and Marketing Officer spoločnosti Unilever, sa stala držiteľkou ocenenia Global Marketer of The Year 2021. Ocenenie už piaty krát vyhlásila Svetová federácia zadávateľov reklamy (WFA), ktorej členom za Slovensko je Slovenské združenie pre značkové výrobky. Na ocenenie bol nominovaný aj slovenský Marketér roka 2020, Branislav Brzula zo spoločnosti Lidl Slovenská republika.

Podľa slov Ľubomíra Tuchschera, je Conny Braams, ako vôbec prvý digitálny a marketingový riaditeľ spoločnosti Unilever,  zodpovedná za komplexnú digitálnu transformáciu a marketing spoločnosti Unilever na celom svete s cieľom maximalizovať príležitosti na ďalší rast. „Pod jej vedením spoločnosť Unilever výrazne investovala do umelej inteligencie a strojového učenia, ako aj do zmeny svojich „digitálnych hubov“ na „digitálne marketingové a obchodné centrá“. Unilever pod vedením Connie Braams prišiel s marketingovou filozofiou Get on the Front Line postavenej na troch hlavných princípoch: Get Real, Do Good a Be Unmissable.“ Videovizitku Conny Braams k nominácii nájdete tu.

„Conny rýchlo zasiahla do spoločnosti Unilever vo veľmi náročných podmienkach. Ukázala, ako môže marketing, keď sa robí s empatiou, pomôcť vyriešiť spotrebiteľské výzvy, zabezpečiť, aby sa značky zameriavali nielen na poskytovanie úžitku, ale aj hodnôt, a prejaviť sa pri nastavení kultúry spoločnosti. Ukázala skutočné vodcovstvo a je dôstojným víťazom tohto ocenenia,“ povedal Raja Rajamannar, prezident WFA a CMO spoločnosti Mastercard, ktorý stál na čele odbornej poroty.

Conny Braams bola jednou zo siedmich globálnych marketérov, ktorí sa dostali do užšieho výberu na ocenenie. Ďalšími boli: 
Andrea Álvares, Chief Brand, Innovation, International and Sustainability Officer, Natura
Rupen Desai, Globálny CMO, spoločnosti Dole Sunshine Company
Cristina Diezhandino, CMO, Diageo
Julia Goldin, EVP, Chief Product and Marketing Officer, LEGO Group
Pratik Thakar, Head of Global Creative Strategy and Content, Coca-Cola Company
Jane Wakely, Lead CMO, Mars

Oficiálne odovzdávanie ocenenia sa uskutoční na Global Marketers Week začiatkom apríla v Aténach.

Predchádzajúci držitelia ocenenia:
2020 – Mark Pritchard, P&G
2019 – Lubomira Rochet, L’Oreal
2018 – Raja Rajamannar, Mastarcard
2017 – Keith Weed, Unilever

 

01 - Modified: 2023-10-17 08:02:21 - Feat.: - Title: Michaela Franeková z Unilever: Nehierarchický prístup vedenia vnímam ako jedinú cestu 02 - Modified: 2021-04-26 11:35:36 - Feat.: - Title: Unilever vyvinul deodorant pre osoby so zdravotným postihnutím 03 - Modified: 2021-03-29 09:51:47 - Feat.: - Title: Dove zaplatí modelkám obsadeným v reklamách konkurencie. Podmienkou je ukázať ich skutočnú krásu 04 - Modified: 2021-03-11 20:38:46 - Feat.: - Title: Unilever sa zrieka označenia "normálne". Podľa prieskumu má na ľudí negatívny dopad 05 - Modified: 2021-01-28 09:50:05 - Feat.: - Title: Unilever vstupuje do nového roka s ambíciou podpory rozmanitosti a búrania stereotypov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 07:38