StoryEditor

2muse Talks odštartovali rok 2022 témou „Sociálne siete a ich využitie v marketingu“

15.02.2022, 16:44
Autor:
(red)(red)
Téme sa venoval Gabriel Tóth, riaditeľ agentúry Katedra komunikácie.

Gabriel Tóth sa na prvých tohtoročných 2muse Talks venoval tomu, ako využiť dáta zo sociálnych sietí pre efektívne marketingové kampane a predstavil niekoľko úspešných prípadových štúdií. Aké dáta sú dnes dostupné pre marketérov? Z akých zdrojov? Ako s nimi efektívne pracovať? Pozrite si časť prezentácie Gabriela Tótha vo videu. Už šiesty ročník vzdelávacej platformy uviedla moderátorka Stanislava Púčková, managing directorka 2muse.

​2museTalks je séria pravidelných stretnutí, seminárov a diskusií zástupcov prieskumnej agentúry 2muse, jej klientov a ďalších zaujímavých hostí. Cieľom tohto projektu je vzdelávať a inšpirovať odbornú verejnosť, aj laických záujemcov, v témach týkajúcich sa prieskumu trhu a jeho využitia primárne v marketingu.

„Vytvorili sme platformu, ktorá je unikátna v spektre záberu tém a otvorenosti, dostupnosti. Je to priestor pre spoznávanie problémov, riešení a inšpirácií z prieskumu i marketingu nielen v príbuzných, ale i v celkom odlišných odvetviach. Iné dostupné marketingové vzdelávacie aktivity sú obvykle organizované buď v podobe jednorazových konferencií, alebo sú predávané ako exkluzívny produkt za vysokú cenu, a zároveň bývajú úzko zamerané na jednu konkrétnu oblasť. Okrem 2museTalks prieskumnícke aktivity tohto druhu na Slovensku prakticky neexistujú,“ približuje Stanislava Púčková, managing director 2muse.

Témy 2museTalks sú obvykle postavené na reálnych prieskumoch, súčasťou jednotlivých Talks bývajú case studies – výsledky prieskumov, ktoré sú účastníkom distribuované v rámci ceny za účasť, alebo v komplexnej podobe za zvýhodnenú cenu ako voľnopredajné štúdie.

Najbližšou témou 2muse TALKS (17. 3. 2022, 9:00 hod) bude téma Z 0 na 1400 vďaka spätnej väzbe bežeckého undergroundu alebo Ako sa robí marketing ultra behu“, ktorej sa ujme Martin Urbaník za projekt série horských behov Štefánik Trail.

01 - Modified: 2023-07-06 13:11:39 - Feat.: - Title: Slovensku stále vládne hokej, najúspešnejšie kampane má Kaufland 02 - Modified: 2022-02-18 07:13:44 - Feat.: - Title: Prieskum: Slováci sú z víťazstva Petry Vlhovej na ZOH v Pekingu nadšení 03 - Modified: 2021-10-27 06:57:29 - Feat.: - Title: Slovenská asociácia výskumných agentúr prijala ďalšieho člena 04 - Modified: 2019-07-08 12:07:05 - Feat.: - Title: Prieskum: Ktoré ovocie a zeleninu obľubujú Slováci?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 22:12