MUW Saatchi & Saatchi
StoryEditor

Jameson a Fusakle uvedú v rámci novej kampane vlastné ponožky

25.02.2022, 16:14
Autor:
REDRED
Jameson v novom spote ukazuje, ako to bude vyzerať v baroch na svätého Patrika.

Pri príležitosti oslavy Dňa svätého Patrika sa Jameson Irish Whiskey spojila so značkou Fusakle. Výsledkom ich spolupráce sú originálne ponožky Jamsock’s. Ich nový spot preto zobrazuje bar, v ktorom sa namiesto ľudí zabávajú ponožky, pričom v jeho závere vyzývajú: “Obráť s Jamsock’s bar hore nohami.”  

Ponožky Jamsock’s získajú fanúšikovia a fanúšičky počas nasledujúcich mesiacov vo vybraných obchodoch a baroch pri kúpe fľaše írskej whiskey alebo dvoch Jameson drinkov. V ponuke nájdu desať dizajnov zobrazujúcich rozličné spôsoby pitia populárnej whiskey.  

Slováci síce Patrika neoslavujú, ale vedia, ako sa baviť a obrátiť bar hore nohami. Čo nám výborne hralo do karát, keďže produkt, na ktorý upozorňujeme, sú práve ponožky. Veríme, že spot ocenia nielen fetišisti,“ povedal vedúci marketingového tímu Tomáš Romanec. 

Za reklamou stojí agentúra MUW Saatchi & Saatchi, produkčnej úlohy sa zhostili Cookie films a na režisérsku stoličku sa posadil Peter Ehrenberger. Spot bude na sociálnych sieťach dopĺňať ďalší obsah, ktorý bude podporovať hlavnú myšlienku kampane a tiež informovať fanúšikov o prebiehajúcej akcii.  

Vizitka kampane:

Klient: Pernod Ricard Slovakia, Veronika Fulajtár, Martin Rusko

Značka: Jameson Irish Whiskey

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Creative Director: Jakub Kuvik

Social Team Leader: Tomáš Romanec

Art Director: Kristína Baňásová, Jozef Arpa

Copywriter: Jaroslav Vigh,Tomáš Romanec, Radka Olekšáková

Account Manager: Niki Weng

Social Media Manager: Mojmíra Némethová

Réžia: Peter Ehrenberger

DOP: Maxim Kľujev

Produkčná spoločnosť: Cookie films/Peter Hledík

Zvukové štúdio: Studio Zion 5

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 04:33