StoryEditor

Mars spúšťa kampaň #HereToBeHeard na podporu rodovej rovnosti

28.01.2021, 08:20
Autor:
redred
Úvodná fáza iniciatívy #HeretoBeHeard, ktorá bude zisťovať názory žien, bude bežať do marca.

Spoločnosť Mars, Incorporated spustila novú celosvetovú kampaň pod názvom #HereToBeHeard, ktorej cieľom je posilniť hlasy žien vo všetkých oblastiach, bez ohľadu na ich národnosť, vek, sexuálnu orientáciu, vierovyznanie a zdravotný stav. Kampaň povzbudzuje všetky ženy, aby šírili svoj názor a pomohli tak vytvoriť inkluzívnejšie spoločenské prostredie a svet, v ktorom môže uspieť každá žena.

Zásadnou otázkou iniciatívy #HereToBeHeard je: „Čo je potrebné zmeniť, aby malo viac žien príležitosť na plnohodnotnú sebarealizáciu?“. Ženy, ktoré chcú šíriť svoj pohľad na danú problematiku, tak môžu využiť priestor, ktorý kampaň vytvára. Odpovede poslúžia ako základ pre konkrétne aktivity, ktoré bude Mars realizovať v rámci svojho hodnotového reťazca a aj v širšej spoločnosti, s cieľom znižovať rodovú nerovnosť. 

„V priebehu niekoľkých posledných rokov sme hrdo sledovali nárast počtu žien na vedúcich pozíciách v našom manažmente. V spoločnosti Mars Česká republika a Slovensko sme hrdí, že môžeme byť súčasťou tejto prebiehajúcej transformácie a sme v danej oblasti skutočným ťahúňom – 5 z 10 členov stredoeurópskeho leadership tímu tvoria ženy,“ vyzdvihuje Brian Ayling, riaditeľ pre Mars v strednej Európe a dodáva: „Čo je však možno ešte dôležitejšie, zameriavame sa tiež na to, prečo vlastne existuje nerovnosť medzi pohlaviami, a ako to môžeme napraviť. Naša kampaň #HereToBeHeard tento prístup prezentuje širšej verejnosti.“  

Úvodná fáza iniciatívy #HeretoBeHeard, ktorá bude zisťovať názory žien, bude bežať do marca. Ich odpovede následne zanalyzuje iniciatíva Oxford Future of Marketing Initiative (FOMI) obchodnej fakulty Oxfordskej univerzity, Saïd Business School. Štúdia s výsledkami bude zverejnená v lete a poslúži ako východisko pre vypracovanie stratégií, ktoré bude Mars implementovať a presadzovať v rámci svojho záväzku posilňovať príležitosti žien.

Mars

​Ženy v súčasnosti tvoria 51 percent svetovej populácie a ich príspevok ku globálnemu HDP predstavuje 28 biliónov amerických dolárov, napriek tomu ostávajú často nevypočuté. Ešte pred vypuknutím koronakrízy OSN odhadla, že na prekonanie rodových rozdielov v oblasti príležitostí by bolo potrebné viac než jedno storočie. Súčasná pandémia spomalila pokrok v otázkach rovnoprávnosti pohlaví, a čo je horšie, posunula ho o 25 rokov späť. Osobitne zlý vplyv má na príslušníčky menšín, ktoré sú už príliš dlho vo verejnej debate prehliadané. 

01 - Modified: 2018-06-21 05:28:59 - Feat.: 0 - Title: Rodová rovnosť v reklame. Kampaň á la Mad Men patrí minulosti
01 - Modified: 2021-10-18 14:30:03 - Feat.: - Title: Mars predstavuje novú riaditeľku ľudských zdrojov pre Strednú Európu 02 - Modified: 2021-08-25 08:24:10 - Feat.: - Title: Prečo treba kričať na hendikepovaných? 03 - Modified: 2021-08-13 14:48:13 - Feat.: - Title: Novým manažérom spoločnosti Mars pre slovenský trh sa stal Radovan Veselý 04 - Modified: 2021-06-15 07:29:10 - Feat.: - Title: Spoločnosť Mars v novej kampani značky Orbit oslavuje "veľký comeback" 05 - Modified: 2021-06-12 08:52:14 - Feat.: - Title: Argentína uzákonila rodovú rovnosť v štátnych médiách
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 01:33