StoryEditor

Marketer's View: Musíme sa zamerať na jasný pozicioning značky

08.03.2022, 09:25
Hovorí Marián Abaffy, marketingový riaditeľ Kondela.

Spoločnosť Kondela pôsobí na trhu od 90. rokov. Práve počas pandémie ste uviedli, úplne po prvýkrát, televíznu reklamnú kampaň. Čo bolo hlavným motivátorom novej komunikačnej stratégie? A prečo práve v tomto období?

Myslím, že viacero značiek, ktoré pred pandémiou neboli v TV, tak do TV práve počas pandémie išli, a to hneď už počas prvej vlny. Jednoducho zákazník začal TV sledovať intenzívnejšie, a keď ju doteraz až ta...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-11-25 11:00:10 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Pandémia je veľkou skúškou stability 02 - Modified: 2022-02-07 17:17:46 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Rola Lišiaka sa mení. Z otca rodiny sa stal expert 03 - Modified: 2022-02-07 17:17:59 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Práve v čase pandémie potrebuje spotrebiteľ usmerniť 04 - Modified: 2022-02-07 17:18:11 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Push the button. To sú nové možnosti, ktoré prinášame 05 - Modified: 2022-02-09 11:02:54 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Poisťovňa by sa s bezstarostnosťou spájať nemala
01 - Modified: 2023-07-11 09:11:33 - Feat.: - Title: Nová kampaň spoločnosti Kondela hovorí, že zmeny sú ľahké
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. apríl 2024 02:44